مدیرمسئول بصیرنیوز:

برخی‌ها در داخل با حرکات اتفاقی به دنبال تلطیف چهره غرب هستند/ وظیفه «بسیج» افشای چهره واقعی غرب است

بصیر، سیداحمد حسینی در جمع بسیجیان روستای کوچک‌بیشه محله در همایش نهضت روشنگری هیئت منتظران موعود، با برشمردن برخی از تحرکات دشمن برای نفوذ به کشور از اوایل انقلاب تا امروز، اظهار کرد: پروژه نفوذ، یک طرح همه‌جانبه و برنامه‌ریزی شده‌ای است که از سال‌های گذشته به شیوه‌های متفاوت در کشور در حال پیاده‌سازی است.

وی تصریح کرد: بسط سیطره نظام جهانی سلطه، نفوذ به صورت پنهانی و در پوشش‌های مختلف، سخت بودن شناسایی و فهم نفوذ از سوی عوام از مهم‌ترین ویژگی‌های نفوذ است.

مدیرمسئول بصیرنیوز با بیان اینکه برخی در داخل و خارج به دنبال دستیابی به منافع نامشروع خود از طریق این پروژه هستند، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین حربه دشمن پس از انقلاب یارگیری در داخل بوده است که بسیاری از خواص را مورد هدف خود قرار دادند.

حسینی تصریح کرد: برخی از خواص که در ابتدای انقلاب خود را همراه ولایت می‌دیدند با انحراف از مسیر انقلاب و نظام، به ولایت پشت کردند و ضربه‌های جبران‌ناپذیری به کشور زدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تاریخ به ملتی که دائما پشیمان شود فرصت دوباره‌ای نمی‌دهد، گفت: امروز به برکت بصیرت مردم در کشور افرادی که به دنبال تخریب چهره این نظام الهی هستند به جایی نرسیده‌اند.

این فعال رسانه‌ای افزود: به سرنوشت کوفیان نگاه کنید، آیا آنهایی که راه را بر امام حسین(ع) بستند همان‌هایی نبودند که برای ایشان نامه فرستادند، کوفی‌ها دیر دریافتند که باید به میدان علیه باطل بروند و دیگر جانفشانی نیز بی‌فایده بود.

حسینی با اشاره به اینکه برخی به دنبال عادی‌سازی روابط حتی با شیطان هستند، خاطرنشان کرد: زمانی در حال تعامل و سازش با غرب هستیم که این کشورها در بدترین شرایط اقتصادی سیاسی خود به سر می‌برند.

وی افزود: غرب با بدهکاری زیاد و از دست دادن حیثیت جهانی به دنبال تلطیف چهره خود در دنیا است و در این بین برخی نیز در داخل با حرکات اتفاقی به دنبال تسهیل این امر هستند.

مدیرمسئول بصیرنیوز در پایان با تاکید بر اینکه بر ما وظیفه است تا ماهیت واقعی آمریکا را افشا کنیم، گفت: بسیج باید میدا‌ن‌دار عرصه‌های فرهنگی و سیاسی باشد و باید تلاش کنیم با پیروی از منویات رهبری، استکبارستیزی که از شعارهای بسیج است را گسترش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا