بصیر گزارش می‌دهد؛

موضع دولت در قبال سران فتنه چیست؟!/ چرا دولتمردان برای رخداد بزرگ ۹ دی، هیچ برنامه‌ای نداشتند

بصیر، فتنه ۸۸، که با استفاده از تجربه فتنه ۷۸ و انقلاب‌های رنگین توسط نظام سلطه جهانی و با پادویی عوامل داخلی آنها با تندباد بنیان‌برانداز ۹ دی خنثی و بی‌اثر شد، پس از گذشت چند سال، عمق طراحی‌های دقیق و حساب‌شده خود را بیشتر

برخی از خواص انقلاب با تکیه بر غرور سوابق، خود را طلبکار انقلاب می‌دانند و انتظارشان این است که سرنوشت انقلاب و کشور باید براساس منویات و خواسته‌های قومی، خانوادگی و جناحی آنان رقم بخورد.

به معرض تحلیل ناظران قرار می‌دهد و گویای این واقعیت انکارناپذیر است که برخی از خواص انقلاب با تکیه بر غرور سوابق، خود را طلبکار انقلاب می‌دانند و انتظارشان این است که سرنوشت انقلاب و کشور باید براساس منویات و خواسته‌های قومی، خانوادگی و جناحی آنان رقم بخورد.

براساس همین نگرش است که برای یک دستمال، قیصریه را به آتش کشیده و به بهانه‌های کودکانه, کشور را بعد از کسب یک افتخار بزرگ در ۲۲ خرداد ۱۳۸۸، دچار یک بحران جدی و آشوب و اغتشاش کردند، چرا که دیدند اوضاع انتخابات وفق نظر آنها پیش نمی‌رود و مردم راهی غیر از راه آنها را برگزیده‌اند.

فضاحتی به روشنی آفتاب

بندی را که اصلاح‌طلبان در جریان فتنه ۸۸ به آب دادند، دچار چنان فضاحتی است که به روشنی آفتاب، نیازمند هیچ زحمتی برای اثبات نیست.

عده‌ای مدعی مدنیت و قانون‌مداری، وقتی می‌بینند قافیه را به دلیل عدم اقبال مردم به آنها، باختند، چنان بی‌محابا و آشکار زیر همه ادعاهای خود زده و با زیرپا نهادن قوانین و قواعد بازی، به مدت ۸ماه از مردم افتخارآفرین ایران چنان انتقامی گرفتند که به اعتراف رژیم اشغالگر قدس و امریکا، اساس نظام اسلامی

بندی را که اصلاح‌طلبان در جریان فتنه ۸۸ به آب دادند، دچار چنان فضاحتی است که به روشنی آفتاب، نیازمند هیچ زحمتی برای اثبات نیست.

را به چالش کشیدند و اگر نبود خروش عمومی مردم در ۹دی ماه همان سال، چه بسا اهداف نظام سلطه جهانی در بی اثر کردن انقلاب اسلامی ایران موثر می‌افتاد و کاری را که همه دشمنان انقلاب اسلامی ظرف سه دهه اخیر موفق به انجام آن نشده بودند، توسط عوامل داخلی‌شان به نتیجه می‌نشست.

همراهی امریکا، رژیم اشغالگر قدس و انگلیس و سایر قدرت‌های شیطانی از اصلاح‌طلبان و فتنه‌گران، که صدها سند بر اثبات این واقعیت وجود دارد، ماهیت فتنه‌گران را چنان افشاء کرد که آنها با اهانت به مقدسات دینی و ایمانی مردم، خشم ایرانیان با غیرت را برانگیختند و زمینه خلق حماسه ۹ دی را فراهم آوردند.

حضور میلیونی مردم در ۹دی، سند دیگری بر اثبات تعارض ذاتی حرکت فتنه‌گران با جریان انقلاب اسلامی مردم ایران است که جای کوچک‌ترین ابهام دشمنی آنان با مردم را باقی نمی‌گذارد.

نگاه

به مدت ۸ماه از مردم افتخارآفرین ایران چنان انتقامی گرفتند که به اعتراف رژیم اشغالگر قدس و امریکا، اساس نظام اسلامی را به چالش کشیدند.

مردم به صحنه

مردم بدون هیچ ابهام و ایهامی دیدند که اراء آنها در صندوق‌ها مورد حرمت و تائید عده‌ای قرار نگرفت و سران فتنه سعی دارند از این بهانه‌جویی، امنیت و استقلال کشور را نابود کنند و از همان آغاز، با تخریب مساجد و ضرب و شتم و به شهادت رساندن بسیجی‌ها، پروژه دین‌ستیزی خود را بسیار زودرس و قبل از هر موفقیتی در انتخابات، استارت زدند و در روز عاشورا، علاوه بر یاره کردن و توهین به عکس بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، به اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هم جسارت کردند و به رقص و پایکوبی در خیابانها پرداختند و هرچه را که پیش روی خود می‌دیدند به آتش می‌کشیدند.

مردم صبور و پرشکیب ایران وقتی عبور اصلاح‌طلبان از خطوط قرمز خود را دیدند، به صورت خودجوش به صحنه آمده و با یک حماسه بزرگ، بساط فتنه‌گران را برچیده و رویاهای صهیونیست‌ها را

مردم بدون هیچ ابهام و ایهامی دیدند که اراء آنها در صندوق‌ها مورد حرمت و تائید عده‌ای قرار نگرفت و سران فتنه سعی دارند از این بهانه‌جویی، امنیت و استقلال کشور را نابود کنند.

پریشان و نقش بر آب کردند.

تکریم ملت توسط دولت

در سال همدلی و همزبانی، که دولت برای همه امور خود نیاز به همراهی با ملت دارد، در باشکوه‌ترین و پرافتخارترین مناسبت یوم‌الله ۹ دی، پیشقراول بودن دولت در تکریم این حماسه و برگزاری مراسم‌های باشکوه برای تبیین این حرکت اسطوره‌ای و برشمردن نتائج این قهرمانی ملت، حداقل انتظار از دولتی بود که بیش از همه دولت‌ها از رهبری و مقام معظم رهبری خرج می‌کند و از حضرت ایشان مایه می‌گذارد و جای پرسش اساسی در اینجاست که آیا دولت نظر مقام معظم رهبری را پیرامون ۹ دی نمی‌داند که این گونه خاموش و ساکت از کنار این یوم‌الله گذشت و دم بر نیاورد و حتی در بسیاری از جاها، با برگزاری مراسم ۹دی به مخالفت پرداخت؟!!.

آقای روحانی و استاندار مازندران پاسخ دهند که آیا ۹ دی را مردم در جهت محکوم کردن فتنه‌گران و تجدید میثاق با انقلاب، اسلام و ولی فقیه خلق نکردند و مقام معظم رهبری سکاندار چنین هدایتی نبود و معظم‌له مکرر از ۹ دی تجلیل نکردند که در روز ۹ دی ۱۳۹۴ شما هیچ اقدامی در تکریم و فزونی بصیرت نسل

آقای روحانی و استاندار مازندران در روز ۹ دی ۱۳۹۴ هیچ اقدامی در تکریم و فزونی بصیرت نسل جوان بعمل نیاوردید.

جوان بعمل نیاوردید؟!.

آیا دائم در گفتار از رهبری خرج کردن و در عمل به راه مخالف حضرت ایشان رفتن، آشکارتر از بی‌عملی شما در ۹ دی امسال را می‌توان سراغ آورد؟!

مردم برای پی بردن به ماهیت‌ها، نیاز به رمز و اصطرلاب ندارند و با مشاهده توام با آرامش خود، در بزنگاه‌های انتخابف تصمیم خود را به معرض نمایش قرار می‌دهند چنانکه تاکنون با کمال آرامش چنین کردند.

۹ دی ۹۴ هم گذشت و مردم، هر یک در مساجد و محافل خود به تکریم این روز پرداختند و دستاوردهای آن روز بزرگ و لزوم استمرار هوشیاری و بصیرت‌افزایی برای صیانت از نظام اسلامی بخصوص در انتخابات ۷ اسفند سال‌جاری را به خود یادآور شدند، ضمن آنکه پی بردند که حمایت از سران فتنه در دولت نه یک تک‌نگاره که به صورت سیاست مخفی ولی جدی وجود دارد.

بلاغ

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. براستی سکوت استاندارمازندران از چیست؟یعنی میتوان قبول کرد که وی هم مدافع سران فتنه هست؟!!!!!
    اخربه چه قیمتی!!!
    پروردگارا چه بر سر این انقلاب دارد میاید!!!چه زود شهدا و امام فراموش شدن..چه زود انقلاب عزیز دست نااهلان افتاد….امام وشهدا شرمنده ایم…اللهم عجل لولیک الفرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا