مخالفت مرد خاکستری اصلاحات با لیدری و ریاست مجلسی عارف

بصیر، با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی، جهت گیری و یارکشی های جریان های سیاسی در کشور وارد فاز جدیدی شده است.

در همین راستا مرد خاکستری اصلاحات در جلسه ای بیان کرده که با بهره گیری از اصولگرایان عاقل می توان شورایی جدید تشکیل داد تا به نوعی از لیدری و ریاست عارف جلوگیری کرد.

وی همچنین افزوده که نظر دولت آن است که با تشکیل این شورا می توان از ریاست مجلسی یکی از اصولگرایان عاقل حمایت کرد؛ چراکه تضعیف شده این چهره شاخص اصولگرا بهتر از عارف غیر قابل کنترل است.

مرد خاکستری اصلاحات اعلام کرده که ریاست عارف برای انتخابات ۹۶ دولت خطر آفرین خواهد بود.

برخی از دولتی ها معتقدند که این فرد عاقل اصولگرا یک رقیب لایق است چراکه در پرونده هسته ای در مجلس به خوبی در برابر مخالفانشان قرار گرفت و برجام را به تصویب رساند.

از طرف دیگر اصلاح طلبان، عارف را به خاطر انصراف از انتخابات ریاست جمهوری و از خودگذشتگی او برای اینکه روحانی رئیس جمهور شود، لایق ریاست مجلس بعد می دانند.

برخی این اختلافات از جمله اختلاف عارف و کارگزاران را یک کینه قدیمی می دانند؛ چراکه در جریان اتوبان کشی در دوران شهرداری کرباسچی در اصفهان، عارف به عنوان رییس دانشگاه صنعتی اصفهان مانع از عبور اتوبان از میان دانشگاه شد و به این دلیل پروژه کرباسچی نیمه تمام ماند.

اختلاف میان کارگزاران و اصلاح طلبان برای سر لیستی عارف تا جایی بالا گرفت که هاشمی رفسنجانی هم به این موضوع ورود پیدا کرده و در این مورد تذکراتی داده است.

برخی خبرها حاکی از آن است که نگرانی های کارگزاران درباره سرلیستی عارف بعد از دیدار نقدی و محمدرضا عارف در بیت رهبری و گفتگوی صمیمانه آنها افزایش پیدا کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا