امام جمعه فریدونکنار:

توطئه‌های زیادی برای برهم زدن نظم انتخابات در راه است

حجت‌الاسلام سیدمحمودجلالی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با بیان اینکه حجاب،عفت و پاکدامنی از ضروریات دین است، گفت:تا وقتی ایمان در دنیای اسلام حاکم باشد استکبار نمی‌تواند بر آن سلطه پیدا کند.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به تحریم‌های جدیدی که از سوی کنگره آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران تصویب شده این گونه رفتارها را نشان از خصومت دیرینه آنها دانست و خاطرنشان کرد: اقدام اخیر رییس جمهور کشورمان برای تقویت برنامه‌های دفاعی بجا و باعث شادی ملت ایران شد.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: برای براندازی نرم و ایجاد فتنه در کشورمبلغ ۵ میلیارد دلار بودجه اختصاص داده شده است.

جلالی در پایان گفت: توطئه‌های زیادی برای برهم زدن نظم انتخابات در راه است که نیاز به هوشیاری بالای مردم دارد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام، دشمن ۵ میلیارد هزینه براندازی نرم و ایجاد فتنه در کشور می کند، تا نظم انتخابات را برهم بزند، حال ما باید چقدر هزینه بکنیم؟ آیا برای فرهنگ هزینه کردیم، که ناراحت مسایل هستیم، الان ۲۵ میلیارد هزینه می خواهد تا مقابله نرم برای عقب نشینی دشمن و فتنه گران بکنیم.
    نکته دیگر، همین الان با تدوین برنامه جهت احیای و بروز کردن فرهنگ و کار فرهنگی کردن به مسئولی مراجعه کنیم، اولین جمله : بودجه نداربم، با این جواب ، دشمن با کمترین هزینه آماده فتنه می شود، هنرمندان فعلی ما را در شبکه های اجتماعی ببین، نگاه مسئولان را در اینستاگرام ببیند آنوقت این مسئول می خواهد برای نظام و انقلاب کار فرهنگی مذهبی کند صحبت زیاد هست می توانم بصورت مقاله ارائه کنم

  2. یکی دیگر از مشکل جامعه ما، عدم حضور نخبه های فرهنگی که کار اجرایی می کنند در ادارات و نهادها خالی هست چرا که عده ای بدون ذره ای کار فرهنگی در جایگاه مهم کشور در ادارات مختلف بر عصای بی تجربگی تکیه زده و دائما به برنامه ابلاغی که اثری در جامعه نمی گذارد دل خوش کردند و صاحب فکر و ایده نیستند، اینهمه مناسبت در کشور، ملی و مذهبی، ولی دلمان را خوش کردیم به کسانیکه خود به یک راهنمای فرهنگی نیازمند، حال آیا می شود بهتر از این شود، دشمن فرصت طلب است و ما این فرصت را با بی برنامه گی در اختیارش گذاشتیم، حال در دریایی که خود داشتیم دشمن ما رادر آن غرق نمود بدون اینکه ذره ای توجه فرهنگی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا