گفت‌و‌گو بصیرنیوز با رئیس اداره ورزش فریدونکنار:

از «کسب موفقیت‌های مختلف کشوری و استانی» تا «برگزاری کلاس‌های امداد و کمک‌های اولیه» در فریدونکنار

بصیر، قهرمان کلیج در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با اشاره به برخی از موفقیت‌های هیئت‌های ورزشی این شهرستان در هفته گذشته، اظهار کرد: بیست و ششمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور با حضور ۲۰۴ بوکسور از سراسر کشور به میزبانی استان مازندران که در پایان تیم میزبان با مربی فریدونکناری خود اسفندیار پوررضا قهرمان این‌دوره از رقابت‌ها شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تیم فوتبال نوجوانان دانش فریدونکنار یک گام به صعود نزدیک شد، گفت: دانش فریدونکنار پس از پیروزی برابر حریف مشهدی خود با ۳ برد، دو شکست و دو تساوی ۱۱ امتیازی و یک گام دیگر به صعود نزدیک شد.

رئیس اداره ورزش فریدونکنار همچنین به کسب مقام دوم تیم نوجوانان کیوکوشین فریدونکنار در مسابقات قهرمانی استان اشاره و خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کیوکوشین ماتسوشیما مازندران با حضور ۱۶تیم در ساری برگزار شد که در پایان سهند فتاحی قاضی و سیدعلی حسینی مقام نخست، امیرعلی ناصری مقام دوم و آرین کماسی و جواد جمال‌تبار به مقام سوم دست یافتند.

کلیج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صعود گروه کوهنوردی عبرت به قله ۳۷۰۰ متری کهوتو آمل، گفت: در این صعود که به سرپرستی علی نجات‌بخش صورت پذیرفت ۲۷ کوهنورد فریدونکناری دیگر حضور داشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه کلاس‌های امداد و کمک‌های اولیه در باشگاه‌های فریدونکنار بر اساس توافقنامه هلال‌احمر و اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران در فریدونکنار برگزار شد، اظهار کرد: این کلاس‌های امدادی در روستای سوتع و سالن شهدای فریدونکنار طی دو روز برگزار شد.

رئیس اداره ورزش فریدونکنار همچنین از درخشش جوانان این شهرستان در مسابقات قرآنی خبر داد و گفت: دومين دوره مسابقات قرآنی ويژه ورزشكاران و جوانان در امامزاده ابراهيم(ع) آمل برگزار شد که زینب گیلانی از فریدونکنار در رشته حفظ یک جزء، نرگس ابراهیمی در رشته حفظ سه جزء و مریم هادیان مهلبانی در رشته فهم زبان قرآنی در گروه ورزشکاران جزء نفرات برتر انتخاب شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا