تبلیغات عجیب و زودهنگام برخی از نامزدها برای انتخابات/ از توزیع کاپشن تا بوسه بر دست کارگر شهرداری+ عکس

بصیر،

ثبت‌نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری با استقبال چشمگیری مواجه شد تا جایی که تعداد ثبت نام کنندگان برای این انتخابات از مرز ۱۲ هزار نفر هم گذشت.

در حالی که هنوز زمان زیادی تا اعلام تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات توسط شورای نگهبان باقی مانده است، برخی از این نامزد‌ها تبلیغات خود را آغاز کرده‌اند.

برخی از نامزدها شیوه پیامکی را برگزیده‌اند و با استفاده از ارسال پیامک انبوه به مناسبت های مختلف و درج نام خود در این پیامک‌ها تبلیغات برای خود را کلید زده اند.

تبلیغات در فضای مجازی هم یکی از پرکاربرد ترین شیوه های تبلیغاتی طی هفته گذشته بوده است؛ به طوری که ثبت نام کنندگان با تشکیل گروه و یا کانال هایی در شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار عکس ها و اهداف خود کرده اند.

تعدادی دیگر از نامزدها نیز با حضور در روستاهای اطراف حوزه انتخابیه خود اقدام به توزیع البسه به ویژه کاپشن کرده تا بتوانند رأی این مناطق را به دست بگیرند.

بر اساس این خبر، این نماینده که در یکی از استان های شرق کشور ثبت نام کرده است، به مردم قول برخی از امکانات را نیز داده است.

خبرهایی که از یکی دیگر از استان ها می رسد، حاکی از تبلیغات دسته جمعی ۷ کاندیدای اصلاح طلب این حوزه بدون در نظر گرفتن رد یا تأیید صلاحیت هر کدام از آنها است.

در همین راستا این ۷ کاندیدای اصلاح طلب با حضور در برخی از شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه خود به ایراد سخنرانی و اهداف خود پرداخته و قول هایی را برای مساعدت به مردم داده‌اند.

عکسهای عجیبی هم برای تبلیغات در انتخابات از سوی برخی از نامزدها منتشر شده است؛ اخیراً عکسی از یک نامزد در فضای مجازی منتشر شده است که در حال بوسه زدن بر دستان یک کارگر شهرداری است.

نامزد مورد نظر در این عکس سعی دارد تا به مخاطبان خود بقبولاند که به دنبال حمایت از قشر کارگر در جامعه است.

بر اساس قانون انتخابات تبلیغات زود هنگام از سوی نامزد ها جرم تلقی شده و این موضوع در احراز تأیید صلاحیت این نامزدها توسط شورای نگهبان به لحاظ قانونی لحاظ شده و حتی ممکن است در مواردی به رد صلاحیت این نامزدها بینجامد.

دانا

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا