رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار:

تظاهر به دین‌داری در جامعه دردی را مداوا نمی‌کند

بصیر، حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی فریدونکنار، اظهار کرد: در تمامی حرکات جامعه فرهنگ وجود دارد و تظاهر به دین‌داری دردی را مداوا نمی‌کند.

وی تصریح کرد: اسلام برای تمامی موضوع‌ها برنامه دارد و آن طوری که باید آن را به جامعه معرفی می‌کردیم تلاش نشده است.

رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار با بیان اینکه برای هر امری در اسلام حدیث و روایت قابل استناد هست، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ دینی را در جامعه پیاده کرده و سلیقه‌ای عمل نکنیم.

قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار نیز در این جلسه، اظهار کرد: سهم اشتغال ورزشکاران در این شهرستان چقدر است.

وی تصریح کرد: در فریدونکنار خواستار سهم ۵ درصدی برای قهرمانان ملی خود هستیم و امیدواریم تحقق پیدا کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با وجود ساحلی بکر در این شهرستان فضای ورزشی مناسبی نداریم، خاطرنشان کرد: در ساحل این شهرستان ورزش‌هایی چون بسکتبال، هندبال، فوتبال و والیبال ساحلی را می‌توانیم رونق دهیم که نیازمند حمایت مسئولان است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام، اینها جلسات فرمالیته هست، گزارشی به بالاتر، هیچ دردی دوا نمی شود تا زمانیکه این فکر تو کله مسئولین ما هست، پیشرفتی نخواهیم کرد، همین مقدار فعالیت را مردم و جوانان بی ریا و رایگان کار می کنند، حقوق مسئولین قطع بشه میزارن میرن، حقوق میگرن کار نمیکنند، متاسفم که شهری به این خوبی مسئولین فعالی ندارد، ابراهیمی عزیز کجایی؟

  2. چرا سایت فرمانداری فریدونکنار مثل بصیر نیوز کادری برای نظر ندارد، این نشانه ضعف سایت و مدیریت سایت هست که از نظرات مردم می ترسند و واهمه دارند، لطفا نسبت به این موضوع تذکر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا