تشریح سیاست جدید خندوانه در سری جدید

بصیر ،برنامه خندوانه به تهیه کنندگی رامبد جوان طی ۲ مرحله در یکسال اخیر روی آنتن شبکه نسیم سیما رفت که اتفاقا مخاطبان بسیاری را هم به خود جذب کرد و توانست جای خود را در میان بینندگان جعبه جادویی باز کرده و مردم را از پای ماهواره و سریال های ترکیه ای به صدا و سیمای کشورمان بازگرداند.

البته ابتکار رامبد جوان در سری دوم از برنامه خندوانه با استفاده از نقش عروسکی جناب خان و همچنین بهره گیری از یک گونه موثر و جذاب کمدی با عنوان استندآپ کمدی، موجب شد تا موجبات شادی و خنده مردم فراهم شود.

حالا اما خبرها حاکی از آن است که رامبد جوان به شدت در حال برنامه ریزی و فعالیت برای ساخت سری سوم طنز خندوانه از شبکه نسیم است و برای مجموعه جدید خود نیز طرح های جدیدی در پیش دارد.

یکی از برنامه های اصلی رامبد جوان برای فصل بعدی خندوانه، ترویج رفتارهای شهرنشینی است. در این باره لازم به ذکر است که قرار است در سری بعدی برنامه خندوانه، فهرستی از آمار رفتارهای اجتماعی مردم شهر تهیه شده و بر اساس آن به مردم شهر نمره دهند. در پایان ماه نیز شهری که بالاترین نمره را از کارشناس برنامه خندوانه گرفته باشد، به عنوان شهر برتر در ماه معرفی خواهد شد.

در پایان گفتنی است که هدف از اجرای این برنامه تشویق شهروندان در پاکیزه نگه داشتن شهر، رانندگی، برقراری نظم و … است و بنا شده در شهری که که رتبه برتر را به دست می آورد جشنی برپا شود.

جهان نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا