چرا برخی از مسئولین اجرایی در مراسم محکومیت اعدام شیخ نمر شرکت نکردند؟

بصیر، هنوز داغ کشتار حاجیان در حج امسال سرد نشده است که روز گذشته رژیم سعودی در دهن کجی آشکار به جهان اسلام ، شیخ نمر باقر النمر عالم مؤمن و مظلوم عربستانی را اعدام نمود.

از زمان اعلام این خبر آزادی خواهان سراسر کره خاکی نسبت به آن واکنش نشان دادند و یک صدا آن را محکوم نمودند. مردم دیار کریمان نیز با وجود هوای سرد در صبح امروز، با تجمع در مقابل دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در کرمان اعتراض خود را نسبت به این اقدام ننگین اعلام کردند و شعار های مرگ بر آمریکا، اسراییل و آل سعود  سر دادند.

همچنین مقام معظم رهبری در جلسه‌ی درس خارج فقه خود با انتقاد شدید از سکوت مدعیان آزادی، دموکراسی و حقوق بشر و حمایت آنان از رژیم سعودی که خون بی‌گناه را تنها به خاطر انتقاد و اعتراض به زمین‌ می‌ریزد، تأکید کردند: جهان اسلام و همه‌ی دنیا باید نسبت به این قضیه احساس مسئولیت کنند.

برخی از اقایان که ترافیک کاری بالایی هم دارند سعی می کنند تا در برنامه های غیر ضروری حضور یابند اما این بار ترجیح دادند برخلاف نظر مقام معظم رهبری عمل کنند.

امروز وقتی به میان تجمع کنندگان می رفتی همه می پرسیدند چرا برخی از مسئولان کرمان که از آنها توقع می رود حتی از صدور یک بیانیه اعلام انزجار دریغ ورزیدند ؟ مگر حمایت از آزادی خواهی وظیفه مسئولان نیست که هیچ واکنشی از برخی از آنان شنیده نشده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا