کلاهبرداری پیامکی یک قاتل از داخل زندان

بصیر ،این مرد وقتی پیامکی گرفته بود که نشان می‌داد برنده ۱۵ میلیون ریال پول نقد در طرح همراه اول شده است به پای دستگاه خودپرداز رفته و با فریب مردناشناس رمز دوم حساب بانکی وی فعال شده و ۹۰ میلیون ریال پول از حسابش به سرقت رفته است.

سرهنگ محمدنژاد خاطر نشان کرد:با دریافت این اطلاعات کارشناسان پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی دریافتند، این تبهکاران از حساب چندین طعمه دیگر با همین روش و شگرد پول برداشت کرده‌اند. رئیس پلیس فتای مازندران با اشاره به اینکه پول سرقتی پس از جابه‌جایی در حساب‌های مختلف سرانجام در چندین مغازه و طلافروشی برای خرید طلا و سکه مورد استفاده قرار گرفته بود پی بردند کلیه انتقال پول‌ها از حساب‌های بانکی از داخل یکی از زندان‌های کشور صورت پذیرفته است.
وی گفت: مأموران پلیس فتا در ادامه تحقیقات یکی از مجرمان در تهران را شناسایی کردند و با دستور قضایی وی را در عملیاتی غافلگیرانه در خانه‌اش دستگیر کردند. محمدنژاد تصریح کرد: این دزد در تحقیقات ابتدایی با اقرار به جرم خود فاش کرد که در خرید‌ها و جابه‌جایی پول و سکه دخالت داشته و با شخص دیگری که در حال حاضر پشت میله‌های زندان بوده و اتهام قتل دارد همکاری داشته است.رئیس پلیس فتا گفت: با شناسایی این شیاد، وی نیز تحت تحقیق قرار گرفت.
خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا