14 سال فرصت‌سوزی در فریدونکنار؛

کمربندی جنوبی فریدونکنار با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی؛ ناتمام است!

بصیر، کمربندی فریدونکنار به یک قصه پرغصه برای مردم این شهر تبدیل شده است، طرحی که پس از گذشت ۱۴ سال همچنان در انتظار تکمیل است و مسئولان بی‌برنامه این شهرستان همچنان بر پیشرفت ۹۰ درصدی این پروژه افتخار می‌کنند.

این کمربندی که چهاردهمین سال آغاز احداث خود را نیز پشت سر می‌گذارد با وعده‌های متفاوت و سرخرمن مسئولان مختلف روبه‌رو شده است به طوری که تمامی فرمانداران گذشته این شهرستان بر احداث و تکمیل «به زودی» آن تاکید می‌کردند.

نکته جالب توجه دستور استاندار مازندران برای تکمیل این پروژه تا پایان امسال بود اما بعید به نظر می‌رسد با شرایط کنونی و نحوه فعالیت بر این طرح، زودتر از چند سال آینده به اتمام برسد.

مسئولان استان مازندران و فریدونکنار قطعا می‌دانند که این طرح یک پروژه ملی است و باید منابع کشوری به آن تخصیص پیدا کند اما نه تنها این چنین نشده است بلکه هزینه‌های صورت گرفته در کمربندی جنوبی به تا به این لحظه به نظر می‌رسد به هدر رفته است.

مسئولان ارشد فریدونکنار در مراسم و جلسات مختلف معمولا از برنامه‌ریزی برای تکمیل این پروژه دم می‌زدند اما توانایی لازم برای این کار را نداشتند.

به گزارش بصیر، آنچه علی ادیبی فرماندار جدید این شهرستان باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای کند این است که مردم فریدونکنار خواستار توسعه و آبادانی این شهرستان هستند و تکمیل این پروژه که جان بسیاری از فریدونکناری‌ها را گرفته و تلفان جانی فراوانی را به همراه داشت یکی از این طرح‌ها برای آبادانی این شهرستان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا