فرمانده حفاظت سپاه در یادواره شهدای مدافع حرم:

وعده های مالی به مدافعین حرم کذب محض است

بصیر ،سردار علی اصغر گرجی زاده فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) یگان ویژه فاتحین بسیج که عصر امروز با حضور خانواده و همرزمان این شهیدان برگزار شد، با گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و به ویژه شهدای مدافع حرم،‌ عنوان داشت:‌ شهدای یگان فاتحین افتخار دفاع از حرم اهل بیت(ع) را داشتند و حضور در این مراسم برای ما افتخار است. این شهیدان برای این به سوریه رفته بودند تا کاری که خیلی ها نتوانسته بودند به موقع انجام دهند را به موقع انجام دهند و از شرافت امت به اهل بیت مظلوم پیامبر(ص) دفاع کنند.

وی در همین زمینه افزود: امروز در جمعی حضور داریم که افراد حاضر در آن با دل هایی شکسته، بدن هایی مجروح و تقدیم شهیدانی سرافراز از ماموریتشان سربلند بیرون آمدند. یگان فاتحین گردانی بود که هر ماموریتی را در سوریه به آن ها محول کردند با پیروزی، سرعت و عزت به انجام رساند.
گرجی زاده با قدردانی از مقام رزمندگان مدافع حرم اهل بیت(ع) عنوان کرد: به عنوان یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست تک تک رزمندگان حاضر در این ماموریت را می بوسم چرا که ایرانی ها را مفتخر کرده اند. امروز حق هر ایرانی است که نگذارد بار دیگر صدای مظلومیت اهل بیت(ع) بلند شود.
فرمانده حفاظت سپاه با خطاب قرار دادن خانواده شهدای مدافع حرم اظهار داشت: عده ای این سوال را مطرح می کنند که چرا وقتی صدها نفر داوطلب اعزام به سوریه بودند این عده، به ماموریت رفتند و ما در جواب می گوییم که خواسته فرماندهان و مسئولین این نبود که تعداد زیادی به سوریه بروند. مطمئن هستیم که اگر امروز دروازه های جمهوری اسلامی را باز بگذارند جمعیت زیادی برای جهاد به سوریه می روند ولی امروز سیاست کشور این نیست؛ سیاست ما فعالیت های مستشاری و آموزشی است تا نیروهای آن کشور بتوانند خودشان از آنجا دفاع کنند.
گرجی زاده تاکید کرد: ‌امروز سیاست ما لشکرکشی به سوریه نیست چرا که اگر سیاست نظام ما لشکرکشی بود؛ موضوع سوریه پایان یافته بود و هرکشوری باید یاد بگیرد که چگونه از خود دفاع کند.
وی در ادامه با اشاره به شهدای مدافع حرم اهل بیت یگان ویژه فاتحین عنوان داشت: این افراد بهترین و زبده ترین نیروهای ما بودند چرا که هرکدام نبرد را به دیگران آموزش می دادند. این شهیدان آموزش های زیادی دیده بودند.
گرجی زاده با اشاره به شبهات مطرح شده پیرامون مدافعان حرم اهل بیت(ع) تصریح کرد:‌ برخی افراد نادان این شهبه را مطرح کردند که به این رزمندگان وعده های مالی داده اند ولی اصلا این طور نیست. این افراد در جایی که گروه های تکفیری مانند داعش و النصره با دلارهای آمریکایی بهترین دوره های فنی را دیده اند و بهترین سلاح ها را در اختیار دارند، با ساده ترین سلاح ها ایستادگی کردند و چیزی جز رضایت خداوند و اهل بیت(ع) برایشان مطرح نبود و افتخار می کردند که کارشان مورد رضایت حضرت زینب(س) قرار گرفته است.
وی در همین زمینه افزود: این شهیدان باغیرت در دورانی که متاسفانه مقدار زیادی غیرت ها کم شده است، صدای هل من ناصر را شنیدند و رفتند. بعضی از این افراد جایگاه و سمت های مهمی در ایران داشتند و صاحب خانواده و فرزند بودند ولی با شعار کلنا عباسک یا زینب (س) برای نبرد و دفاع از حرم اهل بیت(ع) اعزام شدند.
گرجی زاده با اشاره به تجلیل از شهدای مدافع حرم اهل بیت اظهار داشت:‌ باید از این شهیدان تجلیل و تقدیر کرد که این موضوع دست ما نیست و خداوند از آن ها تجلیل کرده است. در حدیث قدسی آمده است که خداوند می فرماید من خلیفه و جانشین شهید در خانواده اش هستم و همین موضوع برای خانواده شهیدان کافی است.
فرمانده حفاظت سپاه تصریح کرد: خداوند با این شهدای مدافع حرم، تاجی بر سر خانواده هایشان و ملت ایران گذاشته اند.

رجا نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا