عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

انفجار جمعیت جوانان تحصیل کرده بیکار نزدیک است

بصیر ،محمد اسماعیلی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرآیند حوزه اشتغال نیازمند به بهبود است؛ اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت بیکاری جوانان تحصیل کرده بسیار نگران کننده است و باید در جهت بهبود بخشیدن به این امر سیاست های راهبردی اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: این مشکل حل نخواهد شد مگر اینکه همه دستگاه های مربوطه و خود مردم و جوانان با یکدیگر در تعامل و همکاری باشند.
اسماعیلی با بیان اینکه دولت متولی اشتغال جوانان است ،ادامه داد: با توجه به مشکل اقتصادی کشور، بیشترین آسیب در زمینه اشتغال زایی و کسب درآمد ، متوجه جوانان شده است که دولت بدلیل متولی امر اشتغال و اقتصاد کشور ، با همکاری و تعامل دیگر دستگاه ها باید گامی اساسی در بهبود این شرایط بردارد.
وی در خصوص آسیب های جبران ناپذیر بیکاری جوانان افزود: جوانان بیکار ، بدلیل نداشتن مشغله ذهنی و خستگی از اوقات بیش از حد فراغت ، سعی در پر کردن وقت خود کرده که در این بین ممکن است در معرض هزاران خطر و بزهکاری های اجتماعی و … قرار گیرند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم تا هر چه سریع تر شاهد حل مشکل بیکاری در سطح کشور بوده و با فکر اساسی و منطقی، از جوانان در بهره وری از نیروی کار استفاده کنیم.
خبرگزاری دانشجو

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا