پربازدیدترین اخبار بصیرنیوز در هفته‌ای که گذشت

بصیر، ۵ خبر، یادداشت و گزارش پربازدید بصیرنیوز در هفته‌ای که گذشت تقدیم به کاربران محترم می‌شود:

تجدید میثاق هیئت فوتبال استان مازندران با نخستین شهید مدافع حرم فریدونکنار/ تصاویر

DSC_0290-300x200

در ادامه فعالیت‌های شایسته فرهنگی هیئت فوتبال فریدونکنار، اعضای هیئت فوتبال استان مازندران با حضور در منزل محمد شالیکار نخستین شهید مدافع حرم فریدونکنار، با مقام شامخ این شهید تجدید میثاق کردند. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)

***

آیا مواضع انفعالی تدبیریون همچنان ادامه دارد؟/ اعدام رهبر شیعیان عربستان آغاز براندازی «آل سعود» است

DSC_0434

هرچند در بسیاری از مواضع همانند نقض‌های مکرر برجام همچنان شاهد سکوت معنی‌دار مسئولان ارشد کشور هستیم اما لازم است در این خصوص به صورت قاطع وارد میدان شوند. (مشروح این یادداشت را در اینجا بخوانید)

***

شهرداری و شورای شهر با بودجه‌ها در این شهر چه می‌کند/ ضعف مدیریتی در فریدونکنار وجود دارد/ امروز در فریدونکنار دانشجوی دختر و پسر برای کشیدن قلیان به قهوه‌خانه می‌روند

index-1

امام‌جمعه فریدونکنار با انتقاد از عملکرد شهرداری و شورای شهر فریدونکنار گفت: در این شهر ضعف مدیریتی وجود دارد که باید هرچه زودتر برطرف شود. (مشروح این اخبار را در اینجا بخوانید)

***

تظاهر به دین‌داری در جامعه دردی را مداوا نمی‌کند

اتننننممککگجحخ

رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار گفت: در تمامی حرکات جامعه فرهنگ وجود دارد و تظاهر به دین‌داری دردی را مداوا نمی‌کند. (مشروح این خبر را در اینجا بخوانید)

***

۹ داوطلب مجلس فریدونکنار و بابلسر رد صلاحیت شدند

indexیبیبیبیب

با پایان مهلت تائید یا رد صلاحیت کاندیدای مجلس در کشور، تعداد داوطلبان حضور در بهارستان کمتر شد. (مشروح این گزارش خبری را در اینجا بخوانید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا