پایان فرار یک ساله پسر ۱۸ ساله قاتل

بصیر ،شانزدهم شهریور سال گذشته ماموران پلیس در جریان درگیری مرگبار در روستای قلعه محمود استان گلستان قرار گرفتند. با حضور ماموران در محل مشخص شد، دقایقی قبل دو پسر جوان به خاطر چشم در چشم شدن با هم درگیر شده و در جریان این درگیری، میلاد پسر ۱۸ ساله با ضربه چاقو پسر ۲۷ ساله ای را به نام عزیز را به قتل رسانده است.

با حضور تیم جنایی در محل مشخص شدف عزیز به علت اصابت چاقو به قلبش جانش را از دست داده و میلاد نیز پس از قتل متواری شده است.
در ادامه ماموران پلیس با ردیابی‌های گسترده متوجه شدند، میلاد به تهران آمده و در یک شرکت ساختمانی مشغول به کار است. با بدست آمدن این سرنخ، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی گلستان با دریافت نیابت به تهران آمده و موفق شدند ۱۶ دی، میلاد را در مخفیگاهش در حوالی شهرک ولیعصر، شناسایی و دستگیر کنند.
با انتقال متهم به اداره آگاهی، او در بازجویی‌های اولیه به قتل عزیز گفت: روز حادثه با موتور در حال رفتن به خانه در روستا بودم که عزیز که حالت طبیعی نداشت به سمتم آمد و با چاقو مرا را تهدید کرد. من هم از ترس چاقویی را که زیر موتورم مخفی کرده بودم، درآوردم تا او را بترسانم اما عزیز وقتی به سمت من برگشت، چاقو به درون قلبش فرو رفت.
با اعتراف پسر ۱۸ ساله به قتل او برای انجام تحقیقات بیشتر به استان گلستان منتقل شد.
عصرایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا