مدیرآموزش و پرورش فریدونکنار:

انجمن های اولیا و مربیان در تصمیم گیری های مدارس دخیل باشند

بصیر ،سید عظیم اسماعیل زاده در جلسه شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان شهرستان فریدونکنار، آموزش را یک تعامل سه گانه بین خانه،مدرسه و دانش آموز دانست و خاطرنشان کرد:اعضای انجمن اولیا و مربیان به عنوان رابطان بین اولیا و مدرسه نقش مهمی در تصمیم گیری های مدارس دارند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار، انجمن اولیا و مربیان را بازوان توانمند مدیران مدارس در امور عمرانی،آموزشی و پرورشی دانسته و تآکید کرد:در تمامی مدارسی که فضای کافی دارند،حتما یک اتاق به عنوان اتاق فکر برای اعضای انجمن اولیا و مربیان در نظرگرفته شود.

وی با اشاره به دخیل بودن اعضای انجمن اولیا و مربیان در تصمیم گیری های مدارس تصریح کرد:انجمن اولیا با دادن مشورت های تخصصی و مناسب باعث کاهش خطا در تصمیم گیری ها شوند.

اسماعیل زاده به عضویت رئیس انجمن اولیا در شورای مالی مدارس اشاره کرد و افزود؛ رؤسای انجمن های اولیا و مربیان از ارکان مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدارس هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نهاد خانواده را بسیار پر اهمیت و مرکز امید ها و آرزوها برشمرده و اظهار کرد:راه برون رفت از مشکلات آموزش و پرورش،مشارکت خانواده و توسعه این نوع از مشارکت است.

 مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با تأکید بر همراهی مدارس و خانواده ها ، داشتن مدارس موفق را در گرو پشتیبانی و حمایت خانواده ها دانسته و خاطر نشان کرد:عنصر اصلی در آموزش و پرورش،نیروی انسانی است ومشارکت نیروی انسانی خانواده ها ، بهترین راه تمرکز زدایی در آموزش و پرورش می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا