پای مهدی هاشمی شکست، شکمش را عمل کردند!

بصیر، سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی وکیل مهدی هاشمی در گفت‌وگو با تسنیم درباره مصدومیت موکلش در حین ورزش در زندان اوین اظهار داشت: مهدی هفته گذشته هنگام انجام ورزش والیبال مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: مهدی هاشمی به علت آسیب‌دیدگی پا در بیمارستان بستری شد و در این مدت اعضای خانواده از وی عیادت کردند.

علیزاده‌طباطبایی در عین حال ملاقات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با فرزندش را بعید دانست و درباره زمان ترخیص موکلش از بیمارستان نیز سخن نگفت.

مهدی هاشمی رفسنجانی از مرداد ماه سال جاری با حکم دادگاه انقلاب و به‌دلیل ارتکاب جرائم‌ مالی همچون اختلاس و ارتشاء و نیز مسائل امنیتی در زندان به سر می‌برد.

چند دقیقه بعد سید وحید ابوالمعالی ـ از دیگر وکلای این خانوده ـ در گفت‌وگو با فارس، در خصوص حضور مهدی هاشمی در بیمارستان گفت: روز گذشته به دلیل دردی که مهدی هاشمی در ناحیه شکم احساس کرد به بیمارستان منتقل شد و همان زمان به روش آندوسکوپی اقدامات تشخیصی صورت گرفت.

وی افزود: صبح امروز با بیهوشی کامل وی تحت عمل جراحی قرار گرفت و یک غده از بدنش خارج شد که ما هنوز منتظر جواب پاتولوژی هستیم و نگرانی‌امان برطرف نشده است.

ابوالمعالی با بیان اینکه مهدی هاشمی هم اکنون در بیمارستان بستری است گفت: خبری که در مورد شکستگی پای مهدی منتشر شده مربوط به قبلا بوده که مداوا هم در داخل زندان صورت گرفته بود.

وکیل خانواده هاشمی تصریح کرد: در حال حاضر مهدی با تدابیر امنیتی در بیمارستان بستری است و چند مأمور بیرون از اتاق حضور دارند ضمن اینکه یکی از مأمورین زندان هم داخل اتاق وی است و به هیچ وجه اتاق را ترک نمی‌کند.

وی تأکید کرد: خانواده مهدی هاشمی با ایشان ملاقات داشتند ضمن اینکه روز گذشته هم آیت‌الله به ملاقات مهدی آمد در هر صورت هنوز نگرانی ما برطرف نشده است.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا