ششمین جلسه مشاوران جوان فریدونکنار برگزار شد؛

از «مزاح‌های» چندباره فرماندار تا صحبت‌های رک و بی‌پرده جوانان فریدونکناری

بصیر، ششمین جلسه گروه مشاوران جوان فرمانداری فریدونکنار با حضور علی ادیبی فرماندار این شهرستان عصر دیروز در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار برگزار شد.

این جلسه که با حضور نخبگان و خواص جوان فریدونکنار و برخی از روسای ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد حواشی جالبی داشت.

در ابتدای این جلسه امیرحسین اسفندیان مشاور امور جوانان فرماندار فریدونکنار با اشاره به اهمیت حضور جوان در عرصه‌های مختلف اجرایی و تصمیم‌گیری کشور، اظهار کرد: فریدونکنار ظرفیت بالایی دارد و حضور و نقش جوانان در آبادانی این شهرستان می‌تواند تاثیرگذار باشد.

علی ادیبی فرماندار فریدونکنار نیز با تاکید بر اینکه جوان باید آرمان‌خواه و آرمان‌گرا باشند، خاطرنشان کرد: جوان باید خواسته‌های خود و مشکلات این شهرستان را با رعایت اخلاق و ادبیات مناسب به گوش مسئولان برساند.

به گزارش بصیرنیوز، این جلسه در حالی برگزار شد که با حواشی بسیار زیادی همراه بود.

در ابتدای این جلسه قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار به برگزاری جلسات گذشته و اقدام‌های انجام شده و مشکلات جوانان در این شهرستان اشاره کرد که فرماندار فریدونکنار در این لحظه گفت(من در جریان جلسات قبلی شما نیستم، آقای کلیج تمامی جلسه را به نفع خود مصادره کرد)

در ادامه جوانان این شهرستان به بیان دیدگاه‌های خود، مشکلات این فریدونکنار و ارائه راهکارهای مختلف پرداختند که در بسیاری از اوقات با سخنان و پاسخ‌های ادبی و شعرخوانی وی روبه‌رو شدند.

در این جلسه چند نفر از جوانان فریدونکنار در حال بیان مشکلات خود بودند که فرماندار فریدونکنار آنها را به جلسه خصوصی دعوت کرد اما در این میان تعدادی از جوانان مشکلات این شهرستان را رک و بی‌پرده با وی در میان گذاشتند که با برخوردهای مزاح‌گونه و سرزنش‌گرانه فرماندار روبه‌رو شدند.

ادیبی فرماندار فریدونکنار در میان سخنان بسیاری از این جوانان خواستار عدم بیان نقاط ضعف این شهرستان شد و تاکید کرد که برای نشان دادن چهره خوب از فریدونکنار از بیان مطالب شبهه آفرین حتی اگر درست باشد هم امتناع کنید .

فرماندار فریدونکنار رسانه‌ها را نیز از مزاح‌های چندین‌باره خود بی‌نصیب نگذاشت و با اشاره به اینکه رسانه‌ها تیترهای خود را در خارج از جلسه انتخاب کنند، بارها درج خبرهای خوب برای نشان دادن چهره مثبت از فریدونکنار را خواستار شد.

در این جلسه ۱۰ نخبه آموزش و پرورش فریدونکنار نیز در این جلسه حضور داشتند و پس از نام بردن افتخارات آنها ادیبی برای همه آنها مبلغی را به عنوان هدیه اختصاص داد غافل از آنکه تمامی این جوانان از نخبگان و جوانان برتر این شهرستان هستند.

نکته جالب این جلسه بیان ۱۰ مشکل فریدونکنار از سوی یکی از جوانان در جلسه بود که فرماندار وی را «دانا و پرسون» نامید!

مزاح‌ها و کلمات ادبی فرماندار تا جایی ادامه یافت که یکی از جوانان فریدونکنار که از شعرای این شهرستان بود به ذوق آمد و فضای جلسه را بسیار عالی خواند، همچنین یک بانوی ورزشکار در ابتدای سخنان خود با اشاره به اینکه (آقای فرماندار شما مزاح کنید من ناراحت نمی‌شوم) سخنان خود را آغاز کرد.

بسیاری از جوانان در این جلسه نیز خواستار حضور جداگانه و خصوصی با فرماندار فریدونکنار شدند و همچنین تعداد دیگری از آنها نیز بر برگزاری کارگروهی این جلسه تاکید کردند.

در انتهای این جلسه نیز قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان، سیداحمد میررمضانی معاون اداره تبلیغات ، سیدعظیم اسماعیل‌زاده مدیر آموزش و پرورش و حسن رزاقی مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار نیز به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود پرداختند.

به گزارش بصیرنیوز، این نشست که حدود ۳ ساعت به طول انجامید فرماندار فریدونکنار خواستار شد تا در یک جلسه دیگر فقط وی پاسخ دهنده مسائل مطرح شده باشد و جوانان این شهرستان سکوت کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام، تا زمانی این برنامه های فرمالیته باشد، فریدونکنار ترقی نخواهد کرد، نگاهی به افراد حلسه بکنید، رفیق بازی، و دل خواهی دعوتند، موضوع جلسه و ادغام شدن دو حلسه مشخص می کند، این جلسه فرمالیته و گزارش به استان و در نهایت درج خبر بدون خروجی است، تیتر خبر می تونست این باشد، جلسات فرمالیته ای فرمانداری، حضور افراد همیشگی و نتیجه نا مشخص، وقت طلاست، از برگزاری اینگونه جلسات پرهیز شود، مسولان باید خادم و پاسخگوی مردم باشند نه نظاره گر جلسات و …. لطفا شفاف باشید، رسانه ها زبان گویای مردم هستند یادمان باشد که یغما برده نشود تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا