مدیرمسئول بصیرنیوز در جلسه مشاوران جوان فرمانداری:

سهم اشتغال جوانان از ۴ جنگل فریدونکنار صفر است/ مشکلات بندر فریدونکنار را شفاف‌سازی کنید

بصیر، سیداحمد حسینی در جلسه مشاوران جوان فرمانداری فریدونکنار که با حضور علی ادیبی فرماندار این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار برگزار شد، با اشاره به برخی از مشکلات جوانان در این شهرستان، اظهار کرد: تحرک‌های خوبی در حضور فرماندار سابق این شهرتان در بین جوانان ایجاد شده بود که امیدواریم تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: یکی از وعده‌های فرماندار سابق برگزاری جلسات با مدت زمان کوتاه‌تر با جوانان بود که انتظار می‌رود این جلسات در فاصله کمتر و به صورت کارگروهی برگزار شود.

مدیرمسئول بصیرنیوز در ادامه با اشاره به اینکه اشتغال مهم‌ترین خواسته‌ جوانان این شهرستان است، گفت: به فرموده رهبری در استانی که کوه، دریا و جنگل دارد نباید بیکار وجود داشته باشد اما مازندران که مهد کشاورزی کشور است ۴ هزار فارغ‌التحصیل بیکار کشاورزی حضور دارند.

وی افزود: اگر نمی‌توانیم در مباحث کلان ورود پیدا کنیم حداقل در این شهرستان ۴ جنگل وجود دارد که سهم اشتغال جوانان از این محیط به صفر میل می‌کند.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از یک دهه از تعطیلی سینما پیوند فریدونکنار می‌گذرد، گفت: برای یک بار هم که شده مشکلات این سینما را برطرف کنید تا جوانان فریدونکنار بتوانند از آن برای پر کردن اوقات فراغت خود از آن استفاده کنند.

این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه سالن‌های ورزشی در این شهرستان در ساعت ۲۴ با خاموشی روبه‌رو می‌شوند، اظهار کرد: این در حالی است که بسیاری از قلیان‌سراها تا نیمه‌های شب قلیان عرضه می‌کنند و این تناقض برای جوانان این شهر پذیرفتنی نیست.

حسینی همچنین با اشاره به مشکلات حقوقی استادیوم شهید کریم آزادی فریدونکنار و لزوم رفع آن، خاطرنشان کرد: با برطرف کردن این مشکل حقوقی، علاوه بر فعالیت‌های ورزشی، به دلیل بکر بودن محیط فیزیکی این استادیوم فعالیت‌های خوب اقتصادی و اشتغال‌زایی زیادی نیز می‌تواند برای جوانان فریدونکنار صورت بپذیرد.

وی در پایان با بیان اینکه تجربه نشان داده است مدت عمر خدمت مسئولان به ویژه فرماندار در این شهرستان کمتر از ۲ سال بوده است، تاکید کرد: اگر دولت تدبیر برنامه‌ای برای وضعیت نامناسب جوانان این شهرستان در زمینه‌های مختلف دارد باید آنها را بر روی طرح‌های کوتاه و میان مدت برنامه‌ریزی کند تا موفق شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا