هک تلگرام به بهانه شرکت در مسابقه

بصیر ،سرهنگ دوم حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در تشریح این خبر اعلام نمود: در پی شکایت زنی به هویت معلوم به پلیس فتا استان مازندران و بیان اینکه در پی دریافت پیامی از طریق تلگرام از طرف شخصی مبنی براینکه جهت شرکت در مسابقات هنری از جمله عکس های طبیعت،کد ۵رقمی که به گوشی بنده آمده را برای او ارسال نمایم که پس از ارسال، متوجه شدم تلگرام بنده هک شده است. از این رو تقاضای رسیدگی به پرونده را نمود.
ایشان در ادامه افزودند: پس از اخذ این مرجوعه قضایی بلافاصله مراتب در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت و با تحقیقات گسترده و اقدامات ویژه کارشناسان سرانجام شخص مورد نظرشناسایی گشت.
سرهنگ محمدنژاد در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس فتا با هماهنگی مقام محترم قضایی متهم را به این پلیس احضار کردند. متهم در تحقیقات به عمل آمده ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت هک تلگرام شاکیه را قبول دارم و با توجه به اینکه شاکیه در امر تئاتر فعالیت دارد پیامی برای ایشان با مضمون شرکت در مسابقات فرهنگی از طریق صفحه تلگرام خودم ارسال نمودم و سپس با وی تماس گرفتم و درخواست کد۵رقمی را کردم و ایشان نیز کد را برایم خواندند که بعد از آن صفحه تلگرام ایشان را در اختیار گرفتم. سرانجام متهم به همراه پرونده متشکله تحویل دادسرا گردید.
سرهنگ محمدنژاد در خاتمه هشدار داد :
• فراموش نکنید افراد آنلاین که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستند غریبه بوده و هیچگونه اطلاعاتی را برای آنها به اشتراک نگذارید.

هرازنو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا