پوست پاها را نو کنید

بصیر ،شاید شما هم جزو کسانی باشید که از ترک‌ پا رنج می‌برند و مدام در حمام سنگ پا می‌کشند تا پوسته‌ها و زبری کف پای‌شان را برای مدت کوتاهی برطرف کنند. اگر از این وضعیت خسته شده‌اید باید محصولی را انتخاب کنید که مشکل شما را ریشه‌ای درمان کند؛ پس به فکر چاره باشید. ما هم در این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا محصولات بهداشتی مناسبی را برای برطرف کردن ترک‌های پا انتخاب کنید.

مبارزه با پینه پا

پوست پاها را نو کنید

کرم‌ مراقبت از پای اوریفلیم که ترکیبی از عصاره اوکالیپتوس، بابونه و پامچال است، علاوه بر بازسازی پوست پا، لایه‌های زبر را برداشته و گردش خون را در میان بافت‌های پوست تحریک می‌کند. این محصول غنی از مواد طبیعی و گیاهی است که از پاها در برابر خشکی و پینه مراقبت می‌کند. همچنین این محصول علاوه بر نرم کردن پوست پا از شکستن ناخن‌ها هم جلوگیری می‌کند.


ترک‌های عمیق را درمان کنید

پوست پاها را نو کنید

اگر جزو کسانی هستید که به‌شدت به زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهند، محصولی را انتخاب کنید که مشکل شما را ریشه‌ای درمان کند؛ مثل کرم نرم‌کننده کلینیک که باعث نرم شدن زانو، آرنج و پاشنه پا می‌شود و ترک‌های عمیق را از بین می‌برد. این محصول با بازسازی پوست از ایجاد خشکی و زبری جلوگیری می‌کند همچنین رطوبت پوست را افزایش می‌دهد.


جوان شدن پینه‌های پا

پوست پاها را نو کنید

با یک تیر دو نشان بزنید؛ هم ترک پا را از بین ببرید و هم تیرگی پاشنه پای‌تان را محو کنید؛ برای این کار سراغ کرم پای اوریاژ بروید. این کرم می‌تواند زبری و تیرگی پوست روی زانو و قوزک پا را از بین ببرد و پوست را شاداب و جوان کند. این کرم همچنین پینه‌هایی را که در اثر فشار و خشکی ضخیم شده درمان کرده و با از بین بردن برجستگی‌های آن، پوست را صاف و یکدست می‌کند. این محصول ضدحساسیت بوده و با هر نوع پوستی سازگاری دارد.


با قارچ‌های پا بجنگید

پوست پاها را نو کنید

وقتی  مدت زمان طولانی در روز کفش می‌پوشید، ممکن است  قارچ و ترک‌های عمیقی در پای‌تان ایجاد می‌شود. برای درمان این مشکل ما به شما کرم‌های پای شون را پیشنهاد می‌کنیم. این کرم پای قوی آنتی‌باکتریال بوده و برای رطوبت‌رسانی بسیار مناسب است. کرم پای شون چون دارای عصاره موم زنبور عسل٬ گیاه شی‌باتر و اسطوخودوس است، می‌تواند خشکی و ترک پا را درمان کند و باکتری‌های پوست را از بین ببرد.


بازسازی پوست پا

پوست پاها را نو کنید

کرم ترک پای QV از محصولاتی است که در مدت کوتاهی پوست پای شما را نرم و لطیف می‌کند. این محصول با خاصیت نرم‌کنندگی، پاهای ترک‌خورده را ترمیم و از ترک‌های بعدی جلوگیری می‌کند. این کرم دارای ترکیب مفید و موثر اسیدلاکتیک و سدیم لاکتات است که می‌توان از آن جهت رفع پینه دست، آرنج و زانو هم استفاده کرد.


پاشنه پا را گل‌درمانی کنید

پوست پاها را نو کنید

برای اینکه بتوانید جلوی ترک پا را زودتر بگیرید باید کرم‌های مناسبی را انتخاب کنید. کرم ترک پای سینره مرطوب‌کننده حاوی ترکیبات گیاهانی مانند روغن گل رز وحشی و آلانتونین است که ضمن از بین بردن درد و سوزش ناشی از ترک‌های پا، خشکی آن را برای همیشه محو می‌کند. با وجود مواد لایه‌برداری که درون این کرم پاست، لایه‌های آسیب‌دیده به سرعت از پوست جدا شده و جای خود را به پوست تازه می‌دهند.

گلوگاه ما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا