گفت‌و‌گوی بصیرنیوز با مربی جوان فوتسال فرابرتر فریدونکنار:

شرایط مالی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم/ مسئولان حمایت کنند

بصیر، تقی کاظمی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، با بیان اینکه فریدونکنار شهری با پتانسیل بالای ورزشی است، اظهار کرد: با توجه به حضور چندساله خود در رقابت‌های کشور و مازندران تصمیم گرفتم آن را به جوانان این شهرستان هدیه کنم.

وی تصریح کرد: رشته فوتسال در فریدونکنار بسیار غریب است و مهم‌ترین هدف حضورمان در این شهرستان ماندگاری این رشته ورزشی در فریدونکنار است.

سرمربی تیم فوتسال فرابرتر فریدونکنار خاطرنشان کرد: از دو سال گذشته آغاز به جذب بازیکنان مستعد بدون حمایت هیچ مجموعه و مسئولی کردیم و در هر هفته با برگزاری تمرینات منظم خودمان را آماده نگه می‌داشتیم.

کاظمی افزود: شرایط مالی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم تا جایی که اجاره سالن را نیز خود بچه‌ها متقبل می‌شدند و پوشاک نیز از هزینه‌ای که آنها می‌دادند خریداری می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه فوستال فرابرتر از ۱۵ بازیکن و سه نفر کادر فنی تشکیل شده است، گفت: تلاش کردیم در این مدت تمرینات استقامتی و تاکتیکی را در دستور کار خود داشته باشیم و دیدارهای دوستانه خوبی با تیم‌های شهرداری بابل، نساجی قائم‌شهر، چوب بری آمل و منتخب تیم ملی ناشنوايان ایران انجام دادیم.

کاظمی با اشاره به اینکه زمانی که متوجه شدیم از هیچ مسئولی حمایت نمی‌شویم با مجموعه فرابرتر قراردادی را منعقد کردیم، گفت: با حمایت این باشگاه و با نام فرابرتر در رقابت‌های لیگ دسته دو استان مازندران حاضر می‌شویم.

سرمربی تیم فوتسال فرابرتر فریدونکنار از برگزاری جلسه با رئیس هیئت فوتبال این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جلسه چندساعته در اقدامی شایسته سالن شهدا را برای برگزاری رقابت‌ها به صورت رایگان در اختیار ما قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتسال فرابرتر فریدونکنار تنها تیم این شهر در رشته فوتسال است، گفت: از مسئولان انتظار می‌رود با حمایت از این تیم در واقع پشتیبان جوانان این شهرستان باشند تا انگیزه آنها برای حضوری پرقدرت با نام فریدونکنار در رقابت‌ها کم نشود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا