فرمانده سپاه فریدونکنار:

«استخدام، اجبار و اکراه» عناصر راهبردی دشمن در نقابل با نظام

بصیر، سیدولی میرسفیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: هجمه فرهنگی دشمن در جنگ نرم با استفاده از فرصت‌هایی که برخی در داخل به آنها می‌دهند در حال رقم خوردن است.

وی تصریح کرد: دشمنان در تلاش برای مقابله با افکار انقلابی، اسلامی و استکبارستیزی هستند و برای این امر برنامه‌ای مدون دارند.

فرمانده سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: دشمنان با پروژه‌هایی چون نفوذ که ما از آن به عنصر استخدام نام می‌بریم، به دنبال تغییر ذائقه مردم هستند تا موجب براندازی نظام شوند.

میرشفیعی افزود: دشمنان به سرکردگی غرب به دنبال تغییر افکار، ساختارو تغییر رفتار مردم ایران هستند و تلاش می‌کنند با تعابیر مختلف چون عنصر اجبار مانند گزینه‌های روی میز، اکراه که همان تحریم‌های متفاوت است ایران را منزوی کنند.

وی تاکید کرد: بسیج در دهه فجر به دنبال معرفی انقلاب اسلامی با رویکردها و راهبردهای ۳۷ ساله با محوریت تحقق شعار دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی برای ایجاد وحدت باشد.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه در برنامه‌های بصیرتی استکبارستیزی مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: معرفی شهدای شاخص و دستاوردهای ۳۷ ساله انقلاب در مقابله با آنهایی که زیاده‌خواهی می‌کنند بسیار حائز اهمیت است.

میرشفیعی با اشاره به اینکه به دنبال آن هستیم تا جشن‌های این روزها را به صورت مردمی برگزار کنیم، گفت: ترویج آرمان‌ها و اندیشه حضرت امام و رهبری در زمینه‌های انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی و تاکید بر شعارهای اصیل انقلاب مانند «استقلال، آزادی، نه شرقی نه غربی، نه سازش نه تسلیم نبرد با استکبار» با رویکرد امیدآفرینی به منظور ایجاد نشاط در جامعه برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا