مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد:

افتتاح مدرسه شش کلاسه در دهه فجر امسال/ دانش‌آموز محور بودن جشن‌های دهه فجر در مدارس فریدونکنار

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: بزرگداشت دهه فجر، بزرگداشت ارزش‌ها، آرمان‌ها و پاسداشت مجاهدت و ایثار شهیدان راه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور رشادت‌های ملت ایران برای حاکمیت ارزشهای دینی و معنوی است خاطرنشان کرد: انقلاب ایران با ارائه الگویی نو از حاکمیت مردم برای تعیین سرنوشت خود، ارزش‌های دینی و اسلامی را در عرصه حیات سیاسی و حکومت تحقق بخشید.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران همواره به عنوان خاری در چشم دشمنان بوده است، گفت: سران مرتجع منطقه و استکبار جهانی تحمل شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی را در کشور ایران به برکت انقلاب نداشتند و از راه‌های مختلف به دنبال سنگ‌اندازی در مسیر این انقلاب بودند که تحمیل جنگ ۸ ساله و تحریم‌های اقتصادی از آن جمله است.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: در برنامه‌ها و جشن‌های انقلاب به‌ گونه‌ای عمل شود که افراد و گروه‌ها از آن بهره برداری تبلیغاتی برای انتخابات نکنند و تمامی برنامه‌ها و جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس باید به‌صورت خودجوش و دانش‌آموز محور برگزار شود.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار در پایان از افتتاح مدرسه شش کلاس مرحوم عابدیان شهرک ولی‌عصر(عج) در دهه فجر امسال خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا