مردی که ۴سال پیش همسرش را کشته بود، پسرش را خفه کرد

بصیر ،ساعت ۳:۱۵ بامداد چهارم بهمن ماه وقوع یک فقره درگیری در خیابان مرتضوی به کلانتری ۱۰۸ نواب اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری در محل، مأموران مردی حدودا ۴۵ ساله به‌نام محسن را مشاهده کردند که با یک رشته شال گردن در حال خفه کردن پسر ۱۴ ساله اش به‌نام محمدعلی . ح است که بلافاصله محسن توسط مأموران دستگیر و اقدامات اولیه درمانی برای نجات محمدعلی توسط مأموران و در ادامه عوامل تیم اورژانس انجام شد؛ اما متأسفانه محمدعلی فوت کرد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل عمد پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم به مصرف موادمخدر از نوع شیشه اعتیاد دارد و شب قبل از جنایت در منزل دوستانش اقدام به مصرف شیشه کرده است و پس از مراجعه به منزل با پسرش درگیر و در نهایت اقدام به قتل وی کرده است.

خواهر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۲۰ روز سوم بهمن ماه پدرم به خانه آمد و به بهانه اینکه چرا برادرم مادربزرگش را اذیت می کند، با او درگیر شد، حدود ساعت سه نیمه شب بود که با شنیدن صدای خِس خِس از خواب بیدار شدم و زمانیکه چراغ را روشن کردم، ناگهان پدرم را بر روی سینه برادرم مشاهده کردم که با یک رسته شال گردن در حال خفه کردن اوست. از مادربزرگ درخواست کمک کردم اما زمانیکه او قصد داشت تا پدرم را از روی سینه برادرم کنار بکشد ناگهان از ناحیه دست چپ مورد اصابت جسم تیز قرار گرفت و به شدت مجروح شد، بلافاصله با ۱۱۰ تماس گرفته و از پلیس کمک گرفتم؛ دقایقی بعد و در حالیکه همچنان پدرم در حال خفه کردن برادرم بود، مأموران وارد خانه شده و پدرم را دستگیر کردند اما برادرم دیگر مرده بود.

با انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و بررسی سوابق وی مشخص شد که محسن . ح ۴۹ ساله دارای سابقه ارتکاب جنایتی دیگر در سال ۱۳۹۰ است و در آن جنایت، متهم در ساعت سه بامداد یکم شهریور ماه سال ۹۰ پس از مصرف شیشه و درگیری با همسرش به نام مهناز ۴۰ ساله او را با ضربات چاقو به قتل رسانده و پرونده نیز در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تحت رسیدگی قرار گرفته و نهایتا متهم با حکم دستگاه قضایی به قتل عمد محکوم شده اما پس از گذشت چند سال و با رضایت خانواده مقتوله، از زندان آزاد شده است.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و دلایل و شواهد به‌دست آمده از زمان ارتکاب جنایت، قرار بازداشت قانونی از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

فرارو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا