رئیس اداره ورزش فریدونکنار:

کسب دو مدال طلا ره‌آورد ورزشکاران فریدونکناری از رقابت‌های کشوری و استانی

یبیبیبی

بصیر، قهرمان کلیج در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز از قهرمانی یک وزنه‌بردار فریدونکناری در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور خبر داد و اظهار کرد: مسابقات لیگ وزنه‌برداری قهرمانی کشور در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که حسین بیرانوند وزنه بردار فریدونکناری در دسته ۷۷ کیلوگرم توانست به مقام قهرمانی دست یابد.

وی تصریح کرد: بیرانوند در این رقابت‌ها با مهار وزنه ۱۵۲ کیلوگرم در حرکت یک‌ضرب و وزنه ۱۸۱ کیلوگرم در حرکت دو ضرب، در مجموع با ۳۳ امتیاز قهرمان ایران شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود از کسب مقام نخست طهورا برم در مسابقات اسکیت نونهالان استان خبر داد و گفت: سومین دوره مسابقات جشنواره اسکیت نونهالان مازندران با حضور ۱۰۰ ورزشکار دختر و پسر در قالب ۱۱ تیم از شهرهای بابل، فریدونکنار، رستم‌کلا، رامسر، نوشهر، ساری، قائم شهر، نور، بابلسر، چالوس و بهشهر برگزار شد.

کلیج خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها به مدت دو روز در رده سنی زیر ۷ تا ۱۰ سال به میزبانی هیئت اسکیت نوشهر در سالن شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.

وی اظهار کرد: در پایان این رقابت‌ها طهورا برم اسکیت سوار آینده‌دار و با استعداد فریدونکناری موفق شد در رده سنی زیر ۱۰ سال در جایگاه نخست قرار بگیرد و ملینا رضایی از رستم‌کلا وهلیا مراد جعفری از نوشهر دوم و سوم شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا