انتخابات هم جلوی دولت تدبیر را نمی‌گیرد!

معاون فرماندار فریدونکنار نیز رفتنی شد/ تودیع عصمتی از معاونت فرمانداری فریدونکنار

بصیر، شنیده‌ها از آن حکایت می‌کند که صبح امروز و به صورت ناگهانی حجت‌الله عصمتی معاون فرماندار فریدونکنار از سمت خود تودیع شد.

بر اساس این گزارش، در حالیکه کمتر از یک ماه به ۲ انتخابات مهم و حساس در کشور زمان باقی است، سیل تغییرات مسئولان دولتی همچنان متوقف نشده است و این بار در جدیدترین تحرکات صورت گرفته، حجت‌الله عمصتی که حتی سابقه سرپرستی فرمانداری این شهرستان را به مدت حدود سه سه ماه در کارنامه خود دارد از جایگاه خود تودیع شد.

به گزارش منابع موثق، تودیع حجت‌الله عصمتی صبح امروز به صورت پذیرفت و قرار است در نخستین جلسه شورای اداری فریدونکنار به طور رسمی وی را تودیع و نفر شخصی دیگر را جایگزین وی کنند.

به گزارش بصیرنیوز، عصمتی از نیروهای آموزش و پرورش است که از دولت اصولگرای محمود احمدی‌نژاد تا کنون معاون سه فرماندار این شهرستان، علی قاسمی، محمد حسین‌زاده و علی ادیبی را برعهده داشت و در مدت کوتاهی نیز به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان مشغول به فعالیت بود.

بر اساس شنیده‌ها به نظر می‌رسد یکی از بخشداران فریدونکنار با حفظ سمت معاون فرماندار این شهرستان می‌شوند تا پس از برگزاری انتخابات فرد مورد نظر برای این پست معرفی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا