مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار:

از ۸۰۰ نخبه پژوهشی فریدونکنار تجلیل شد

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با اشاره به برگزاری جشن تجلیل از دانش‌آموزان نخبه پژوهشی فریدونکنار، اظهار کرد: در سال تحصیلی۹۳-۹۴ تعداد ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان نخبه منطقه شناسایی شدند که از افراد برتر مسابقات قرآنی، فرهنگی ورزشی بودند که در مسابقات مختلف استانی و کشوری حاضر شدند.

وی خاطرنشلن کرد: با حضور مسئولان شهری از این افراد در دو بخش پسران و دختران تجلیل به عمل آمد.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام دانش‌آموزان پسر فریدونکنار به اردوهای راهیان نور، گفت: اردوی فرهنگی راهیان نور به عنوان مقدس‌ترین کار فرهنگی است که با اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی کشور جایگاه ویژه‌ای دارد.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: در آن مناطق ۵۴ شهید دانشآموز و ۱۳ معلم فریدونکناری را از دست دادیم و حضور در این مناطق توسط دانش‌آموزان موجب الگوپذیری از آنها می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با بیان اینکه دانش‌آموزان دختر و پسر را به این اردوها در سال ۹۴ اعزام کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: تا به امروز دو اعزام از سوی آموزش و پرورش فریدونکنار صورت گرفت که امیدواریم تا پایان سال حضور حداکثری دانش‌آموزان این شهرستان را در آن مناطق عملیاتی کنیم.

وی افزود: سهمیه ابلاغی آموزش و پرورش ۸۰۰ نفر است اما تا این لحظه بیشتر از نیمی از آنها را به این اردوها فرستادیم و تلاش می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا