دلنوشته‌ای برای آنانی که می‌خواهند دلسوزی کنند؛

قهرمانی تکلیف تیم بازرگانان فریدونکنار نیست/ به دنبال شناسایی جوانان مستعد باشیم

بصیر، چند روزی است که شاهد برگزاری رقابت‌های والیبال زیرگروه کشور در فریدونکنار هستیم، رقابت‌هایی که با تلاش‌های چندماهه هیئت والیبال و برخی از مسئولان این شهرستان در حال برگزاری است و با تمام سنگ‌اندازی‌هایی که از سوی برخی از به ظاهر دلسوزان این شهرستان انجام شد به بهترین شکل میزبانی در حال انجام است.

فریدونکنار که پس از سال‌ها دوری از حضور در سطح کشور با میزبانی بسیار خوب دوباره به میادین حرفه‌ای در رشته والیبال برگشته است، امیدها را بار دیگر زنده کرد به طوریکه حضور تماشاگران این شهرستان در سالن شهدای فریدونکتار پس از قهر آنان با مسابقات مختلف، به خوبی مشهود است.

بازرگانان فریدونکنار یکی از ۵ تیمی است که در این بازی‌ها نیز حاضر است و با بازیکنانی جوان، منسجم، منظم و با اخلاق در این دوره از بازی‌ها امیدهای والیبال‌دوستان این شهرستان را زنده کرده است، هر چند در دو دیدار نخست با نزدیکترین فاصله و نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به رقبایش واگذار کرده اما این حضور ارزشمند با مربی با دانش و بومی این تیم تحسین برانگیز است.

اما در این بین باید به چند نکته مهم اشاره کرد که مهم‌ترین آن حضور تعدادی از جوانان جویای نام و مستعد است که به دنبال فضایی برای معرفی خود هستند، در واقع برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور در فریدونکنار شرایطی را برای معرفی و نمایش جوانان با استعداد منطقه فراهم کرده است که امیدوارم مسئولان مربوطه که تا این لحظه کمترین زحمتی را به خود برای حمایت از این تیم بسیار خوب داده‌اند از خواب غفلت بیدار شوند.

نکته بسیار مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که تنها دو دیدار از ۸ بازی این رقابت‌ها گذشته و ۶ دیدار ۳ امتیازی دیگر باقیمانده است، این یعنی همچنان فرصت‌های طلایی برای تیم بازرگانان فریدونکنار باقیمانده است و هنوز چیزی از دست نرفته است، قطعا با وجود چنین کادر فنی قدرتمند، بازیکنان مستعد و پرتوان عبور از این تیم‌های شرکت‌کننده دشوار نیست و تنها کاری که باید در این برهه از زمان صورت بگیرد بازگشت روحیه تیمی و همبستگی به میزبان این رقابت‌ها است.

باید به این نکته توجه شود که رقابت‌های زیرگروه کشور برای هیچ تیمی مقصد نهایی نیست، بلکه معبری است تا جوان‌ترها خود را برای رشد و بالندگی بیازمایند. این تاکید همیشگی ما است و همچنان معتقدیم که دنیا به آخر نرسیده و ما هنوز هم به صعود به دور پایانی، آن ‌هم در یک گروه دشوار امیدوار هستیم.

اما در این زمان باید تلنگری نیز به خود بزنیم، قطعا در این مسیر سخت و دشوار آنچه افراد بیرون از گود باید رعیات کنند و به آن توجه ویژه شود چیزی جز حمایت و پشتیبانی نیست، آنهایی که به سربلندی والیبال فریدونکنار که برای نخستین بار در طول تاریخ میزبان یک رقابت کشوری شده است اعتقاد دارند، باید دست به دست هم بدهند تا این تیم از لحاظ روحی ـ روانی آسیب نبیند.

هادی اختیاری – مسئول برگزاری رقابت‌های والیبال زیرگروه کشور در فریدونکنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا