گزارشی از دو سال تناقضات گفتاری دولتی ها در موضوع رکود:

۱۹ تناقض گفتاری دولت درباره رکود + جدول آماری

بصیر، به نقل از  ۵۹۸ دولت یازدهم که از ابتدای روی کارآمدنش با آشفته خواندن فضای اقتصادی کشور تمامی تلاش خود را برای نفی تمامی فعالیت های اقتصادی دولت گذشته از مسکن مهر گرفته تا یارانه ها به کار گرفته بود معتقد بود که کشور در رکود اقتصادی بی سابقه ای قرار دارد و کلید حل این مشکل در دستان پر توان او می باشد.

شاید برای نخستین بار سخنگوی دولت یازدهم در موضع گیری رسمی در فروردین ماه سال ۹۳، این سال را موعد خروج اقتصاد کشور از وضعیت رکود دانست و کمتر از شش ماه بعد از آن، رئیس جمهور خبر خروج از رکود را رسماً اعلام نمود. اما درست چند روز بعد معاون اول رئیس جمهور مجدداً عدم خروج از رکود را اعلام کرد و ماه بعد نیز وزیر صنعت از مشکلات رکود اقتصادی در صنعت کشور سخن گفت و داستان تناقض گویی دولت راستگویان تا امروز ۸ بهمن ماه همچنان ادامه دارد.
به نظر بسیاری از کارشناسان این تناقضات گفتاری عجیب دولت یازدهم و دادن آدرس غلط در مورد وضعیت کشور در موضوع رکود خود حکایت از به هم‌ریختگی و عدم برنامه مشخص تیم اقتصادی دولت یازدهم دارد که مشکلات فراوانی را برای وضعیت سرمایه گذاری و آرامش اقتصادی کشور به وجود آورده است و گویا رئیس جمهور محترم هم هیچ علاقه ای برای رفع آن ندارد.

حال خبرنگار اقتصادی پایگاه ۵۹۸ در گزارشی آماری به بررسی مواضع مقام های ارشد دولتی و تناقضات گفتاری دولتمردان در موضوع رکود پرداخته است که در ادامه می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا