تهدید روحانی توسط اصلاح‌طلبان/حمایت در انتخابات بعدی مشروط به موضع‌گیری در مورد رد صلاحیت‌ها است

بصیر، با گسترش فضای انتخاباتی در کشور و شکست حاشیه سازان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان، فتنه گران و حاشیه سازان برای انتخابات نقشه های جدیدی را در پیش گرفتند.

فتنه گران که در اولین اقدام ثبت نام فله‌ای را در دستور کار خود قرار داده بودند، سعی کردند تا با پیگیری این روش، هزینه ها برای شورای نگهبان را بالا برده و یا اینکه بتوانند در این میان برخی از نیروهای خود را وارد مجلس خبرگان یا شورای اسلامی کنند.

در همین راستا برخی از رسانه ها از جلسه محفلی فتنه گران نوشته و اعلام کردند: پس از اینکه فتنه گران از طریق منابع مختلف متوجه شدند که افراد مورد نظر آنها در انتخابات مجلس و خبرگان تایید صلاحیت نخواهند شد، جلسه محفلی فوق العاده ای را برگزار کردند.
بر اساس این خبر این جلسه محفلی در منزل “شیخ ق” و با حضور نماینده یکی از سران فتنه و هاشمی رفسنجانی برگزار شده است.
گفته می‌شود در این جلسه مصوب می‌شود که به آقای روحانی پیغام داده شود که اگر در موضوع رد صلاحیت‌ها موضع‌گیری نکند، در انتخابات ریاست جمهوری سال  ۱۳۹۶ از وی حمایت نخواهند کرد.
به نظر می رسد این مصوبه بلافاصله منجر به مواضع اخیر آقای روحانی درخصوص شورای نگهبان شده است که در ادامه این اظهارات، رسانه‌های بیگانه و ضد نظام و رسانه های اصلاح طلب و زنجیره‌ای به صورت گسترده بر روی سخنان وی مانور خبری داده‌اند.

در ادامه این جریان، برخی از افراطیون مسائلی مانند تحریم انتخابات را مطرح کرده اند تا از این طریق شورای نگهبان را تحت فشار قرار بدهند.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا