اصولگرا، اصلاح طلب یا مستقل؟

خانم چند جنسه سیاسی در رقابت های انتخاباتی

بصیر، این خانم که فریادهای اصولگرایانه سر می دهد، چندین بار با اصلاح طلبان در رنج های مختلف و ژانرهای متفاوت دیدار داشته است و حتی بر اساس شنیده ها در تهران صورتجلسه اصلاح طلبان را امضاء کرده است.

وی که  هدف اصلی اش پیروزی در انتخابات مجلس به هر قیمت ممکن است؛ با طیف های مختلف سیاسی از هر اندیشه و گرایشی جلسه برگزار می کند و برای جلب حمایت آنها، به تمامی جریان های سیاسی لبیک گفته است.

بانوی کاندیداتور چند ماه پیش در جلسه اصولگرایان خواستار قرار گرفتن در لیست اصولگرایان شده و اینک باتوجه به رد صلاحیت بخش قابل توجهی از اصلاح طلبان با پذیرش حمایت اصلاح طلبان در آستانه قرار گرفتن در لیست انتخاباتی مورد حمایت این جریان سیاسی قرار دارد.

این کاندیدای اصولگرا، اصلاح طلب،مستقل همچنین چندین بار در جلسات اعتدالیون هم حضور داشته  است و خواستار حمایت آنها از خود شده است.

البته ماجرای این بانوی کاندیداتور فقط به شرکت در جلسات سیاسی ختم نمی شود که حتی بدون توجه به نوع مجالس زنانه یا مردانه، حتی در مراسمات ختم نیز با حضور در صف مردان و شانه به شانه آنها به صاحب عزاها تسلیت می گوید و برایش هم مهم نیست که مراسم ختم متعلق به چه کسی است؟

دانا

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا