سرپرست فرمانداری فریدونکنار:

مهم‌ترین هدف دشمنان انقلاب قرار گرفتن روحانیت در برابر هم بود/ کدام فقیه حاضر می‌شود در برابر رهبری بایستد/ چرا عده‌ای صلاحیت خود را از رهبری بالاتر می‌دانند

بصیر، علی ادیبی در جمع شوراها و دهیاران روستاهای فریدونکنار در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی فریدونکنار، اظهار کرد: حرکت امام (ره) یک وعده الهی بوده است و حرکتی که برای خدا باشد به نتیجه می‌رسد.

وی تصریح کرد: اکروز اوج ناامنی را در کشورهای همسایه خود می‌بینیم و حتی منازعات بین آنها بسیار شدید است، مهم‌ترین دلیل آن نیز عدم حضور رهبری حکیم است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار خاطرنشان کرد: از جمله اهداف دشمنان انقلاب اختلاف رهبران بوده است، آنها در آن زمان می‌خواستند روحانیت را در برابر یکدیگر قرار دهند.

ادیبی افزود: بعد از امام دوازدهم رهبری جامعه بر عهده فقیه جامع‌الشرایط است، کدام فقیه حاضر می‌شود در برابر رهبر که یک فقیه است بایستد.

وی در ادامه با اشاره به نهضت امام راحل تصریح کرد: ثمرات انقلاب در مباحث مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و آبادانی بسیار زیاد و پربرکت بوده است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار خاطرنشان کرد: مردم خود را از مسئولان جدا نمی‌دانند و مسئولان نیز از این مردم هستند و مهم‌ترین وظیفه ما نیز اطاعت محض از رهبری است.

ادیبی در ادامه در خصوص جلوگیری از تفرقه مردم و مسئولان سخن گفت و بر آموزش شورا و دهیاران در اولویت بندی مشکلات و نیازهای روستا تاکید کرد.

همچنین به انتخابات و مسائل مربوط به آن نیز اشاره و بر حضور حداکثری مردم در اسفند امسال تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع برجام و تاثیر آن بر اقتصاد جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم با برجام گشایشی در وضعیت اقتصادی کشور به وجود آید.

وی با تاکید بر اینکه اینکه مذاکرات برجام را مغایر با اهداف رهبری ببینند فتنه‌گری است، افزود: متاسفانه برخی از افراد نمی‌گذارند مزایای امتیازات برجام به خوبی برای مردم تبیین شود.

ادیبی گفت: نباید از رهبر جلوتر حرکت کنیم، عقب افتادن نیز جایز نیست، چرا عده‌ای صلاحیت خود را از رهبری بالاتر می‌دانند، آنها کاسبان تحریم‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا