تحریم های موشکی به جای تحریم های هسته ای در راه است/دشمنی امریکا با انقلاب تمامی ندارد

بصیر، دشمنی نظام سلطه با انقلاب اسلامی بر کسی جز ساده اندیشان و سهل انگاران پوشیده نیست امروز از نوجوانان هم که راز تحریم‌ها را بپرسید به سرعت میگویند فعالیت های هسته‌ای ایران بهانه‌ای بیش برای دشمنی ورزی امریکایی ها نبوده است هر چند هنوز خوش خیالانی هستند که وضع تحریم‌های جدید در دوران پسابرجام هم نگاه مثبتشان را به غرب تغییر نخواهد داد.

از همان روزهایی که حرف از لغو و تعلیق تحریم‌ها به میان آمد غربی‌ها خصوصاً امریکایی ها حرف از تحریم‌های جدید می زدند در حالی که طبق برجام قرار بر این بود که علاوه بر لغو تحریم‌ها، تحریم جدیدی هم علیه ایران وضع نشود اما از قدیم گفته‌اند که توبه گرگ مرگ است.
 شرمن معاون سابق وزیر خارجه آمریکا در این رابطه گفت: در صورتی که ایران از پول‌های حاصل از «برجام» به انجام «اقدامات مخرب» در منطقه ادامه دهد، تحریم‌های موشکی، تروریسم و حقوق بشری علیه تهران کماکان پابرجاست.
امریکایی‌ها در همان روزهایی که برخی‌ها در داخل تلاش داشتند تا مردم را به بهانه لغو تحریم‌ها برای شادی کردن به خیابان‌ها بیاورند تحریم‌های جدیدی به بهانه آزمایش های موشکی علیه ایران اعمال کردند هر چند ظریف در مصاحبه با آسوشیتدپرس اعلام کرد “تحریم‌های جدید موشکی آمریکا غیرقانونی است و برنامه موشکی ایران صرفاً دفاعی است” اما امریکایی‌ها زهر خود را ریختند.
تنها دو روز بعد از اعلام رفع تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ایران، دو مقام اتحادیه اروپا، به شرط عدم افشای نام به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفتند پاریس هفته گذشته در نشست وزرای خارجه ۲۸ کشور اتحادیه اروپا از این اتحادیه خواسته تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه انجام آزمایش‌های موشکی وضع کند.
سنای آمریکا به دنبال تصویب تحریم‌های تازه علیه برنامه موشکی ایران
گروهی از نمایندگان مجلس سنای آمریکا در حال تدوین طرح‌هایی هستند که هدف از آن‌ها اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه جلوگیری از توسعه برنامه موشکی تهران است.
سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با موضع گیری در برابر خصومت ورزی های امریکا در قبال فعالیت های موشکی ایران با قاطعیت گفت: برخورد سپاه با خواسته آمریکا در خصوص توان موشکی «تهاجمی» است.
 و اما سازمان ملل هم که در راستای امریکایی‌ها و غرب‌ها کماکان به خوش‌خدمتی به اربابان خود مشغول است قصد دارد سازوکار جدیدی را برای نظارت بر تحریم‌های باقی‌مانده ایران، یعنی تحریم‌های تسلیحاتی و موشکی تعریف کند.
از آن سو امریکایی‌ها این بار به بهانه موشک های ایران ، یک تیر دو نشان می‌زنند یعنی هم  تحریم هایی جدید علیه ایران وضع می کنند و هم با ایران هراسی در منطقه، تسلیحات خود را به کشورهای عربی منطقه می‌فروشند تا مشکلات اقتصادی خود را سروسامانی دهند.
در همین راستا «الشرق‌الاوسط» نوشت: کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس پس از آنکه سلاح‌هایی به ارزش میلیاردها دلار در انبارهای خود ذخیره کرده‌اند حال بار دیگر به بهانه مقابله با ایران در صددند با کمک آمریکا یک سامانه موشکی مشترک در خلیج فارس بنا کنند.
سرلشکر صالحی: توان موشکی ایران قوی‌تر خواهد شد
فرمانده کل ارتش با بیان این‌که  این تسلیحات هیچ تهدیدی برای کشورهای دوست و همسایه نیست گفت: ما به قطعنامه‌ها علیه ایران نه توجه می‌کنیم و نه عمل و این هم ناقض برجام نیست.
وی ادامه داد: ما کار خودمان را می‌کنیم و برنامه آینده موشکی ایران نیز قوی‌تر و دقیق‌تر خواهد شد.
بی شک دشمنان با حربه‌های نخ نما و تبلیغاتی نمی‌توانند جلوی توان موشکی ایران را بگیرند اما  حتی اگر ایران ، صنعت موشکی خود را تعطیل کند شکی نیست آنان این بار به بهانه‌های دیگر تحریم‌های جدیدی را علیه ایران وضع خواهند کردند چرا که نظام سلطه جز نابودی انقلاب اسلامی ایران هدفی در سر نداردپس بهتر است به جای دست دراز کردن به سوی آنان و راضی نگهداشت ابرقدرت های پوشالی به فکر تنها گزینه روی میز یعنی مقاومت باشیم.
دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا