سرپرست فرمانداری فریدونکنار:

اداراتی که در فریدونکنار وجود ندارد مستقر شوند/ زمینه برای جذب سرمایه‌گذار مهیا شود

بصیر، علی ادیبی در جمع مسئولان ادارات و نهادهای فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: ۳۲ درصد از مجموع اعتبارهای تملک دارایی در این شهرستان تحقق پیدا کرده و از محل ماده ۱۸۰ استانی که برابر با ۶۸۰ میلیون و ۱۸۰ متمرکز که برابر با ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است هیچ مبلغی محقق نشد.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت طرح‌‌ها از دغدغه اصلی شهروندان است، تصریح کرد: استاندار مازندران وعده داد تا در سال ۹۵ اعتبارهای خوبی تخصیص داده شود.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم فریدونکنار فعال‌سازی بندر این شهرستان است که در حال حاضر با مشکلاتی مواجه شد.

ادیبی با اشاره به اینکه اهمیت بندر برای همه مشخص است، گفت: خواستار هیئت نظارتی از استانداری شدیم تا بازدیدی صورت بپذیرد اما جمع‌بندی این موضوع، نیاز به تصمیم‌های استانی و سازمان بنادر کشور دارد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار یادآور شد: تکمیل محور ۴ بانده آمل به فریدونکنار، کنارگذر، پل کمربندی، تجهیز بیمارستان و آب شرب از دیگر دغدغه‌های شهروندان فریدونکناری است.

وی خواستار استقرار اداراتی شد که در فریدونکنار وجود ندارد و خاطرنشان کرد: تعدادی از ادارات در یک مکان مستقر هستند که اگر بتوانیم زمینی برای آنها فراهم کنیم، با اعتبار احداثی که دارند می‌توانند برای خود سایت اداری ایجاد کنند.

ادیبی با اشاره به بسیاری از پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در این شهرستان، اظهار کرد: مشکلات مربوط به سند و اعتبارات از مهم‌ترین مشکلات زمین‌های ورزشی است.

سرپرست فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه در بحث اشتغال با مشکل روبه‌رو هستیم، گفت: یکی از مهم‌ترین دلایلی که این شهرستان در اشتغال‌زایی با مشکل روبه‌رو شده به دلیل نداشتن شهرک صنعتی است.

وی افزود: در جذب سرمایه‌گذار با معضل روبه‌رو هستیم، سرمایه‌گذار به این شهرستان می‌آید اما زمینه و بستر برای جذب آنها فراهم نیست.

ادیبی در بخش دیگری از سخنان خود از مردم فریدونکنار خواست تا در راهپیمائی ۲۲ بهمن حضوری پررنگ و باشکوه داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا