معاون استاندار مازندران در فریدونکنار:

اداره امور کشور متکی به نظر مردم و آرای آنها است

بصیر، حسن خیریانپور در جلسه شورای اداری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: با طلوع انقلاب اسلامی ایران ظلم، ستم و استکبار از کشور خارج شد و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به همراه داشت و همه باید تلاش کرده تا ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: سه پایه اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش داشت که ایدئولوژی، رهبری و مردم این سه عنصر هستند.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: اداره امور کشور متکی به نظر مردم و آرای آنها است و این کار با انتخابات میسر می‌شود.

خیریانپور گفت: اگر سه پایه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را با انقلاب‌های دیگر مقایسه کنیم می‌بینیم که تفاوتی بین انقلاب ایران با سایر کشورها وجود داشته است.

معاون استاندار مازندران در ادامه بر نقش مهم رهبری در هدایت جامعه اسلامی ایران تاکید و خاطرنشان کرد: بدون هدایت‌های رهبری، پشتیبانی مردم و تلاش دولت این افتخارهای بزرگ برای کشور به دست نمی‌آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شورای اداری دو وظیفه مهم برعهده دارد، گفت: ایجاد هماهنگی بین مدیران شهرستان و بیان سیاست‌های دولت و شهرستان از دو وظیفه مهم این جلسات است.

خیریانپور با بیان اینکه تمامی مدیران باید برطرف کردن مشکلات مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، اظهار کرد: تلشا می‌کنیم برا توسعه استان با شتابی زیاد حرکت و با شناسایی طرح‌های توسعه مازندران به آّبادانی آن توجه کنیم.

رئیس بازرسی انتخابات استان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: انتخابات را سهل نگیریم و تمامی مدیران در برگزاری یک انتخابات خوب همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یک ترمیم سیاسی است، یادآور شد: در برگزاری انتخابات باید مصالح کلی نظام و ملت، آرامش سیاسی و ایجاد فضای عمومی برای حضور حداکثری مردم در نظر گرفته شود.

خیریانپور با تاکید بر رعایت قانون از سوی مسئولان در برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: از کاندیدا نیز انتظار می‌رود که اصول اخلاقی را رعایت کنند و برای رسیدن به هدف هر چیزی را وسیله خود قرار ندهند.

رئیس بازرسی انتخابات استان مازندران با اشاره به اینکه کاندیدا برای جلب نظر مردم از وعده‌های بی‌مورد خودداری کنند، گفت: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات امسال موجب اقتدار بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران می‌شوند و پاسخ محکمی به استکبار می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا