در هشتمین روز از دهه مبارک فجر؛

ساختمان جدید بخشداری دهفری فریدونکنار افتتاح شد/ تصاویر

DSC_0219

بصیر، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و مردم روستای کاردگرمحله ساختمان جدید بخشداری دهفری فریدونکنار افتتاح شد.

حسن خیریانپور معاون استاندار مازندران در آئین افتتاحیه این بخشداری، اظهار کرد: خوشحالیم که در هشتمین روز از دهه مبارک فجر در سال ۹۴ شاهد افتتاحیه این نهاد حکومتی زیبا هستیم.

وی با تشکر از مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، فرماندار و بخشدار فریدونکنار و تمامی افرادی که در احداث این مکان ایفای نقش کردند، تصریح کرد: با وجود این ساختمان آبرومند امیدواریم با مدیریت مطلوب و درست موجب حفظ جایگاه نمایندگی عالی دولت در این بخش باشیم.

معاون استاندار مازندران افزود: از بخشدار این منطقه می‌خواهیم همانند سابق با وجود این مکان مناسب شاهد تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم و حفظ حاکمیت دولت در این بخش باشیم که این امر با تعمیق ارتباط با شورا و دهیاران به وقوع می‌پیوندد.

خیریانپور گفت: وظیفه داریم به عنوان خدمتگزاران مردم خواسته‌های آنها را با نگاه گره‌گشایی پیگیری باشیم و توان خود را برای شتاب توسعه همه‌جانبه مازندران، فریدونکنار و به ویژه بخش دهفری به کار بندیم.

هزینه ۶۰۰ میلونی ساختمان جدید بخشداری دهفری

در ابتدای این جلسه مهندس محمدمهدی نصیری‌‌کناری بخشدار دهفری با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و نام حضرت امام(ره) و شهدای قبل، حین و پس از انقلاب با تشکر از حضور مسئولان استانی و شهرستانی در افتتاحیه این ساختمان، با تشکر از زحمات نوروزی مدیرکل راه شهرسازی مازندران، ادیبی فرماندار، ابراهیمی فرماندار سابق، مسئول واحد عمرانی و برنامه و بودجه فرمانداری، شوراها و دهیاران بخش دهفری اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظیفه دولت ارائه خدمات برای گروه‌های مختلف است و قانون تقسیمات کشور متناسب با آن برای خدمتگزاری به مردم مناطقی را مشخص می‌کند.

وی تصریح کرد: با تشکر از زحمات آقایان آزادی و مقصودی بخشداران گذشته، با مطالعه‌ای که بر روی این پروژه صورت پذیرفت به این نتیجه رسیدیم که این فضا متناسب جمعیت آینده این منطقه نیست.

بخشدار دهفری افزود: با مساعدت اداره‌کل راه و شهرسازی تغییراتی در احداث این ساختمان ایجاد کردیم و به عنوان مثال می‌توان به سالن اجتماعات آن اشاره کرد که از یک محیط ۲۵ متری به ۷۵ مترمربع تغییر دادیم تا نیازها را برطرف کند.

نصیری خاطرنشان کرد: به دنبال تکمیل احداث این ساختمان از بخش جنوبی آن هستیم و قطعا این امر در فاز بعدی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در ابتدا قرار بود که با هزینه ۱۸۰ میلیون تومانی در مدت ۶ تا ۸ ماه احداث و به بهره‌برداری برسانیم، گفت: به دلیل مشکلات فراوان مالی و تحریم‌های ظالمانه این امر به تعویق افتاد، همچنین پیمانکار نخست به علت عدم ایفای تعهدات، خلع ید و با پیمانکاری جدید احداث آن را ادامه دادیم.

نصیری با اشاره به مشخصات احداث این پروژه، اظهار کرد: این طرح در مساحتی به متراژ ۳۰۰ مترمربع از سال ۱۳۹۰ با فعالیت پیمانکاری فرشینه سازان هرمزگان آغاز به احداث و با توجه به مشکلات فراوان پیمانکار دوم پولادین آرمه‌ساز طبرستان را انتخاب شد.

بخشدار دهفری خاطرنشان کرد: این پیمانکار از تیرماه ۹۳ آغاز به فعالیت کرد و تاکنون حدود ۴۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشت و ۱۲۰ میلیون تومان نیز مطالبه پیمانکاران باقی مانده است.

نصیری با اشاره به مشخصات فنی و اجرایی این طرح، گفت: این ساختمان به شکل اسکلت بتنی در ۲ طبقه روی کف کرسی احداث شده است که دارای جدیدترین تاسیسات گرمایش مرکزی با شوفاژ با استفاده از پکیج زمینی، سرمایشی اسپلیت، نما شسته، سالن اجتماعات با ظرفیت ۴۰ نفر و دوربین مداربسته است.

یادآور می‌شود بلندترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در شهرستان فریدونکنار در حیاط این بخشداری نصب شد.

همچنین از سوی معاون استاندار و فرماندار فریدونکنار، از مهندس محمدمهدی نصیری بخشدار دهفری و مهندس رهگشا مدیر اجرایی راه و شهرسازی استان مازندران با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

DSC_0131 DSC_0215 DSC_0219 DSC_0223 DSC_0265 DSC_0284 DSC_0285 DSC_0287 DSC_0298 DSC_0322

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا