رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار

دعوت یک بانوی فریدونکناری به اردوی ملی تکواندو تا صعود هیئت کوهنوردی به قله شاهکوه

بصیر، قهرمان کلیج در گفت‌‌گو با خبرنکار بصیرنیوز با اشاره به عملکرد هفته گذشته ورزشکاران فریدونکنار، اظهار کرد: بهاره بابازاده به اردوی نخست تیم ملی تکواندو بانوان دعوت شد.

وی تصریح کرد: نخستین مرحله انتخابي تيم ملي تكواندوي بانوان براي ورود به اردوي تيم ملي در خانه تكواندو برگزار و هوگوپوشان برتر جواز حضور در اردوي تيم ملي را به دست می‌آورند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خاطرنشان کرد: رقابت‌ ۶۴ تكواندوكار بانو براي ورود به اردوي تيم ملي براي شركت در بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني آسيايي ۲۰۱۶ چهارم و پنجم ارديبهشت‌ماه ۹۵ در شهر «مانيلا» فيليپين برگزار مي‌شود.

کلیج در ادامه با بیان اینکه بهروز آسمانی مقام نخست مسابقات هانمادانگ پیشکسوتان کشور را کسب کرد، گفت: این ورزشکار با حضور در مسابقات پیشکسوتان تکواندو کشور در رشته “هان مادانگ “موفق به کسب رتبه نخست، چهارمدال طلا و منتخب به راهیابی در مسابقات کشوری شد.

وی همچنین از یکه تازی حسین بیرانوند قهرمان فریدونکناری در رقابت‌های وزنه‌برداری استان مازندران خبر داد و تصریح کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی استان مازندران به میزبانی آمل برگزار شد که حسین بیرانوند وزنه بردار فریدونکناری در دسته ۷۷ کیلوگرم در حرکت یک‌ضرب، دوضرب و در مجموع به مقام قهرمانی رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود، از کسب مقام نخست تیم پایگاه والیبال خواهران کانون بسیج ورزشکاران در مسابقات چهارجانبه والیبال بانوان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، خبر داد و اظهار کرد: مسابقات چهارجانبه والیبال بانوان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به میزبانی شهرستان محمود آباد برگزار شد که تیم پایگاه والیبال خواهران کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار با مربیگری خانم شیرافکن توانست مقام نخست این دوره از مسابقات را کسب کند.

وی افزود: تیم والیبال فریدونکنار ب نیز در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

کلیج با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی پرورش اندام و بادی کلاسیک استان به میزبانی شهرستان بابل برگزار شد، خاطرنشان کرد: تیم منتخب پرورش اندام فریدونکنار توانست در بخش بادی بلدینگ به مقام چهارم این‌ دوره از مسابقات دست پیدا کند.

وی در پایان از صعود تیم کوهنوردی فریدونکنار به قله شاهکو به مناسبت دهه فجر خبر داد و یادآور شد: در این صعود ۲۰ نفر از کوهنوردان هیئت کوهنوردی فریدونکنار به سرپرستی علی نجاتبخش حاضر بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا