طی پیامی در آستانه سالروز 22 بهمن؛

اتاق و حوزه بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار بیانیه‌ای مشترک صادر کردند

بصیر، طی پیامی در آستانه سالروز ۲۲ بهمن، اتاق و حوزه بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

در متن این پیام آمده است:

دهه فجر و ایام سالگرد پیروزی انقلاب در تقویم‌های سال‌نما و روزنگار برای ملت حرکت‌آفرین فقط مناسبتی تقویمی و تاریخی نیست، بلکه فرهنگ و دیدگاهی است که در آن تجدید عهد و میثاق نیروهای انقلاب برای افزایش شتاب هر ساله انقلاب نهفته است.

انقلاب اسلامی ایران به تبع حرکت و حیات سرورآزادگان جهان حضرت حسین‌بن‌علی(ع)، خیزش و خاستگاهی جریان‌ساز است که ریشه در جغرافیای یکپارچگی و وحدانیت دارد که با رهبری حضرت امام‌خمینی(ره) و پشتیبانی ملت ایران انجام شد، نه تنها سبب قطع ید و منافع استکباری شد بلکه تحولی را در دنیای اسلام و نور امیدی در دل مستضعفان جهان به وجود آورد که با الگوگیری از آن منافع ظالمان و ستمگران به خطر افتاد.

در این راستا امیدوارم تمامی کسبه و بازاریان ارجمند به همراه مردم عزیز خطه مبارک با حضور پرشور در مراسم جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و به ویژه راهپیمائی عظیم ۲۲ بهمن، آمادگی خود را در راستای خدمت در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور اعلام کنند و همه با اتحاد و همدلی دست در دست آحاد ملت زیرنظر رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دفاعی سترگ و حماسه‌ای دیگر را در برابر شیطان بزرگ رقم زده و پاسداری از آرمان‌های بزرگ امام عزیزو خون پاک و مطهر شهیدان از بذل هیچ چیز دریغ نخواهیم ورزید.

مهدی باقرزاده فریدونی رئیس اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار

ابوالقاسم فرجی فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام، واقعا مردم خوبی داریم. با بیانیه ها جمع میشوند، این مساله مهمی هست، اگر بیانه داده نمی شد واقعا مردم چگونه از تظاهرات ۲۲ بهمن خبر می شدند…. بی چاره مردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا