رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار مطرح کرد:

موسسه قرآنی فریدونکناری حائز رتبه برتر کشوری شد

بصیر، حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: ۲ نفر از اساتید گفتمان دینی فریدونکنار به همایش هم‌اندیشی اساتید گفتمان دینی استان مازندران اعزام شدند.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام غلامحسین‌پور و مهدی‌زاده ۲ نفر از اساتید گفتمان دینی فریدونکنار بودند که به همایش هم‌اندیشی اساتید گفتمان دینی که در اردوگاه فرهنگی قرآنی چاکسر برگزار شد اعزام شدند.

رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار همچنین با اشاره به اعطای ۲ مجوز خانه قرآن شهری در فریدونکنار، گفت: ۱۰ مؤسسه قرآنی، ۴ خانه قرآن شهری و ۱۵ خانه قرآن روستایی مشغول فعالیت هستند که در این مؤسسات و خانه‌های قرآن مشغول تدریس قرآن در زمینه‌های حفظ، قرائت، مفاهیم، تفسیر و غیره هستند.

ابراهیم‌نژاد افزود:علاوه بر اجرای کلاس‌های قرآنی فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی از جمله برگزاری محافل قرآنی، برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری اردوهای قرآنی و غیره نیز دارند.

وی همچنین اظهار کرد: این ۲ خانه قرآن شهری به نام بیت‌القرآن آمنه به مدیریت منیرالسادات کامرانی و خانه قرآن شهری طوبی به مدیریت حسین آقابرار نژاد مشغول فعالیت شدند.

رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار در ادامه با اشاره به انتخاب مؤسسه قرآنی علی بن موسی الرضا (ع) فریدونکنار به عنوان مؤسسه برتر کشور، گفت: در استان مازندران فقط یک مؤسسه برتر کشور از فریدونکنار در سال ۹۴ انتخاب شدند.

ابراهیم‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سومین جلسه سبک زندگی اسلامی فریدونکنار خبر داد و یادآور شد: سبک زندگی اسلامی انس با قرآن است و والدین در این راستا وظیفه دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا