تلاش برای حذف شعار”مرگ بر آمریکا” از مدارس

بصیر، کمتر از یک ماه از اجرایی شدن برجام در کشور گذشته است که برخی از مسئولین که مذاکرات هسته‌ای را مقدمه ای برای ارتباط گیری با آمریکا تلقی کرده‌اند فعالیت‌های خود را در این راستا آغاز کرده اند.

در حالی که رهبر انقلاب بارها در طول چند سال گذشته تأکید کرده اند که دشمن درجه یک انقلاب اسلامی آمریکاست و دشمنی های آن با ایران پایان پذیر نیست، عده‌ای نتیجه‌های فعلی مذاکرات را در راستای بهبود روابط آمریکا با ایران و تغییر رویه آنها می دانند.

در راستای اشاعه این تفکر اخیراً مسئول اداره بازرسی آموزش و پرورش که یکی از فعالان اصلاح‌طلب و عضو انجمن اسلامی معلمان استان خود است طی بازرسی از مدارس سطح این استان از مدیران مدارس خواسته است که شعار مرگ بر آمریکا را از روی دیوارهای مدارس پاک کنند و در مراسمات نیز شعار مرگ بر آمریکا سر ندهند.

از طرف دیگر خبرها حاکی از آن است که در تعدادی از دبیرستان های شهرستان های مختلف دانش‌آموزان از اجرای سرود مرگ بر آمریکا برای اجرا در روز ۲۲ بهمن منع شده و به آنها گفته شده سرود یار دبستانی را تمرین کنند.

به نظر می‌رسد جریان نفوذ در مدارس از طریق نفوذ برخی از افراد متمایل به غرب کلید خورده و لزوم هوشیاری مسئولین آموزش و پرورش در این راستا بیشتر شده است.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا