پیگیری ویژه بصیرنیوز/ طرح هادی در روستاهای فریدونکنار/2؛

دهیار روستای اسبوکلا: حدود ۳ سال منتظر اجرای طرح هادی در روستا هستیم

بصیر، حسین گرجی‌زاده خطیر در گفت‌‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: مردم انتظار دارند مسئولانی که به این روستاها می‌آیند به فکر آبادانی آن باشند و فقط وعده و وعید ندهند.

گرجی‌زاده گفت: در حضور استاندار و فرماندار سابق در جشن خرمن که معاون وزیر کشاورزی نیز حضور داشت، ۲ خواسته بوستان و اجرای طرح هادی و بافت روستایی مطرح شد که همچنان این مشکل پابرجا است.

دهیار روستای اسبوکلا افزود: سیاست دولت این است که مردم روستا به شهر نروند و حتی مردم از شهر به روستا مهاجرت کنند، اما آنها پروانه نمی‌دهند و خانواده‌هایی که این توان برای حضور در روستا را دارند به دلیل نداشتن مکانی برای راه‌اندازی کسب و کار خود از مهاجرت به آن منصرف می‌شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حدود ۳ سال است که برای اجرای طرح هادی در فاز نخست بازگشایی انجام دادیم اما هنوز اجرای آن از سوی بنیاد مسکن متوقف مانده است.

گرجی‌زاده اظهار کرد: با حضور ادیبی، ۴ فرماندار به این روستا می‌آیند و وعده می‌دهند و همچنان منتظر انجام آن هستیم.

دهیار روستای اسبوکلا با بیان اینکه ۲ هکتار اراضی جنگلی و ۳ هزار مترمربع زمین برای بوستان مدنظر قرار دادیم که با ۵۰ میلیون تومان هزینه می‌توانند محیطی مفرح برای مردم روستا فراهم کنند، گفت: در این مورد هم همچنان منتظر به سرانجام رسیدن وعده‌ها هستیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا