فقط کاندیداهای دیروز و امروز بخوانند؛

خیابان‌های فیروزآباد به تنفس مصنوعی نیازمند است/ وعده‌هایی که به خاک سپرده شد + تصاویر

IMG_1685

بصیر، فیروزآباد یکی از مناطق اصلی و قابل توجه شهرستان فریدونکنار است که با جمعیت حدود ۳ هزار نفر نقش غیرقابل انکاری در تشکیل شدن دپارتمان شهری و حضور حداکثری و مشارکت بالا در مناسبت‌های مختلف را دارد.

مردم این منطقه بیشتر مهاجر هستند و با مشاغل کشاورزی و دامپروری امرار معاش می‌کنند و تعداد بسیاری از آنها نیز تحصیلکرده هستند و در سطوح مختلف نظام به مردم کشور خدمت می‌کنند.

به گزارش بصیر، در حالیکه فیروزآّباد همواره مورد توجه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مختلف به ویژه در انتخابات‌های متفاوت و در مناسبت‌های مختلف قرار می‌گیرد چندین سال است که با موضوع‌های متفاوت دست و پنجه نرم می‌کند، مشکلاتی که همواره از سوی مسئولان مختلف وعده رسیدگی به آنها داده می‌شود و خیلی زود در خاطر آن مسئولان دوام نمی‌آورد و محو می‌شود.

این منطقه با توجه به جمعیت بالا و قابل توجهی که دارد از سوی کاندیداهای مختلف برای تبلیغ و رای‌آوری‌شان مورد لطف قرار می‌گیرد و متاسفانه به اذعان بسیاری از اهالی این منطقه تنها فریب مردم است.

از نماینده مجلس تا کاندیداهای شورای شهر همواره برای بهبود وضعیت این منطقه وعده می‌دهند و در نهایت کمترین کار انجام شده به این مردم تعلق دارد.

بر اساس این گزارش، یکی از مهم‌ترین مشکلات این منطقه و خواست بیشتر مردم فیروزآباد معضل خیابان‌های آن است که تبدیل به یک بحران شد.

این بحران از آنجایی آغاز می‌شود که بارش باران تنها چند دقیقه ادامه‌دار شود و این برای جمع شدن آب در کوچه‌ها و خیابان‌های فیروزآباد کافی است، مردم این منطقه در هنگام باران به منظور رفت‌ و‌ آمد فرزندان‌شان به مدرسه و یا حضور خود در سرکارهایشان به جای کفش «چکمه» به پا و از چندین بلوک با فاصله برای عبور و دوری از خیش و کثیف شدن استفاده می‌کنند.

به گزارش بصیر، مردمی که بسیاری از جوانان آن از سطح تحصیلات بالایی برخوردارند و خود نیز در تمامی صحنه‌های نظام و انقلاب حضور دارند آیا مستحق داشتن یک خیابان و کوچه مناسب نیستند و اینکه چطور می‌توان خیابان‌هایی که نیاز به آسفالت و تعمیر ندارد را به منظورهای مختلف مورد ترمیم قرار دهند اما این منطقه با تمامی خصوصیات ذکر شده فراموش شود؟

به هر حال به نظر می‌رسد مسئولانی که در قبل از انتخابات با حضور پررنگ در این منطقه به دنبال جمع‌آوری رای‌ برای خود هستند باید پس از انتخاب شدن نیز نگاه ویژه‌ای به این منطقه کنند و از فریب مردم هوشیار فیروزآباد بپرهیزند، چرا که به نظر می‌رسد وعده‌های انتخاباتی به خاک سپرده شد و فقط و فقط خیابان‌ها و کوچه‌های فیروزآباد به تنفس مصنوعی نیازمند است!

IMG_1690 IMG_1692 IMG_1694 IMG_1695

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. بازهم شاهدیم که شهرداری بی برنامگی در فیروز آباد به کوچه هایی که آسفالت شده را می شکند و دوباره آسفالت می کند (کوچه حمام سابق)ولی چشم خود را به کوچه های که پر از آب گل و لای است و رفت و آمد با مشکل مواجه است،بسته مثل کوچه گلزار شهدای فیروزآباد لطفا به گوش مسئولین برسانید.ا هالی کوچه

  2. سلام به گوش مسئولان شهری برسانید اگر خانواده خودشان در همچین مانی بودن چکار می کردند بعد بهشون بگین اگه انتخابات بعدی دوست دارن همین اهالی بالا بهشون رای بدن یخورده اجله کنند برای خیابان وگرنه از اول خیابان تا اخر خیابان کسی رای نخواهد داد .اهای محل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا