معاون سازمان جهاد کشاورزی مازندران در فریدونکنار؛

یکی از دلایل تغییر کاربری، اقتصادی نبودن کشاورزی است/ ضریب کشت در فریدونکنار بیش از شهرستان‌های دیگر است

بصیر، محمدحسین فلاح نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تغییر در سازمان‌های دولتی یک امر طبیعی است، گفت: مازندران قطب کشاورزی کشور است و همه نسبت به این امر دغدغه داریم.

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی در تمامی شهرستان‌ها جز یکی از مدیریت‌هایی است که مورد توجه نمایندگان و مسئولان قرار می‌گیرد و کار صحیح است که می‌تواند اقتصاد مقاومتی را به درستی اجرایی کند.

معاون توسعه منابع و تجهیز نیروی انسانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر اینکه کشاورزی جز اولویت نخست ما است، خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در سال‌های اخیر به آن توجه ویژه در وزارت کشاورزی شده است، موضوع تغییر کاربری اراضی است.

وی افزود: تمامی دغدغه ما عدم تغییر عرصه کشاورزی است اما نباید برخی از نیازهای اساسی مردم را در قالب قانون نادیده بگیریم.

فلاح با بیان اینکه ترویج کشاورزی بدون وجود اراضی بی‌معنی است، خاطرنشان کرد: قانون و مجریان آن باید به نیازهای کشاورزان توجه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برای رسیدن به کشاورزی پایدار باید اراضی کشاورزی را حفظ کنیم، اظهار کرد: حفظ جنگل، مرتع و برطرف کردن مشلات حوزه آن از مهم‌ترین شرایط رسیدن به کشاورزی پایدار است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه نباید سود لحظه‌ای توجه و قناعت کرد، گفت: در فریدونکنار ضریب کشت بیش از شهرستان‌های دیگر است و به دلیل تعامل خوب رزاقی با مدیران و مردم کشاورزی در فریدونکنار ره به پیشرفت است.

فلاح در پایان تاکید کرد: یکی از دلایل تغییر کاربری، اقتصادی نبودن کشاورزی است، بنابراین باید تلاش کنیم در راستای کشاورزی پایدار به کشاورزی اقتصادی برسیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا