رئیس قوه قضائیه در فریدونکنار مطرح کرد:

با مردم فریدونکنار انس زیادی دارم/حضور مردم در انتخابات به افزایش اقتدار ملی کمک می‌کند/ ولایت فقیه موجب وحدت اجتماعی و انسجام ملی شده است

بصیر، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در مسجد فاطمه‌الزهرا فریدونکنار، اظهار کرد: مردم فریدونکنار را از گذشته می‌شناسم و با آنها انس زیادی دارم.

وی تصریح کرد: احساس می‌کنم با حضور در فریدونکنار در وطن خود حضور دارم و در این شهرستان بیگانه نیستم.

رئیس قوه قضائیه افزود: حضور در انتخابات آثار مهمی دارد و نقش هر دو مجلس نیز بسیار اساسی است.

لاریجانی تصریح کرد: بر خلاف اظهارات برخی افراد در قانون اساسی نظارت بر رهبری نداریم اما بر اساس قوانین موجود می‌توان معنای نظارت را دریافت کرد.

وی با اشاره به اینکه معنای نظارت با خود نظارت متفاوت است، گفت: در طول انقلاب امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری با مدیریت و تیزبینی انقلاب را از مخمصه‌های بسیاری رهانیده است.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: ولایت فقیه نه تنها موجب استحکام کشور شد بلکه وحدت اجتماعی و انسجام ملی را نیز به ارمغان آورد.

لاریجانی با بیان اینکه در قدرت‌نظامی، وضعیت علمی، توانایی‌های فنی مهندسی و هر عامل دیگری اقتدار ملی وجود دارد، گفت: این اقتدار ملی با تمام فشارهای غرب و شرق به واسطه حضور مردم در صحنه و پیوند با ولی فقیه است.

وی با تاکید بر اینکه مردم بصیر کشور با فهم و درایت انقلاب را به پیش بردند، اظهار کرد: با وجود اینکه مشکلات زیادی در کشور وجود دارد اما زمانی که اصل نظام مطرح می‌شود همه به میدان می‌آیند و متحد می‌شوند.

رئیس قوه قضائیه با ابراز امیدواری از اینکه در انتخابات ۷ اسفند مردم حضوری حماسی را خلق کنند، گفت: حضور مردم در انتخابات به اقتدار ملی کمک زیادی می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیات و روایات، بزرگان امت را حاملان قرآن و افراد شب‌زنده‌دار دانست و یادآورد شد: پست، مقام و ثروت اشراف امت نیستند بلکه حاملان قرآن برترین‌های مردم هستند.

لاریجانی در پایان تاکید کرد: اگر انسان نسبت به دستورات الهی گوش به فرمان باشد بنده می‌شود و در دنیا نیز باید این اطاعت نسبت به ولی‌فقیه وجود داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا