راهکار «رأی سلبی» برای انتخابات هفتم اسفند

انگلیس چه نقشه‌ای برای انتخابات مجلس و خبرگان کشیده‌ است؟

بصیر، دشمنان انقلاب اسلامی ایران پس از ناکامی در پروژه‌های «براندازی» و «استحاله» نظام اسلامی ایران گام دیگری را در حال اجرا هستند؛ دشمنان مردم ایران پروژه «نفوذ» جریانی و فردی را در سطوح «تصمیم گیران» یا «تصمیم سازان» را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

انتخابات مجلس خبرگان در ۷ اسفند از اهمیت بیشتر نسبت به مجلس شورای اسلامی برخوردار است زیرا به روایت کلام رهبری «مجلس خبرگان به مسائل جاری کشور کاری ندارد امّا مسئله تعیین رهبری است. چه کسی را رهبر خواهند کرد، چه کسی بنا است تصمیم‌گیر و سیاست‌گذار اصلی کشور باشد؟ این بستگی دارد به اینکه در مجلس خبرگان چه کسانی باشند.» به همین خاطر «دشمن بر روی مجلس خبرگان هم حسّاس است» دشمنان انقلاب اسلامی گام‌های اولیه خود برای مجلس خبرگانی که ضریب تقابل با استکبار جهانی کمتری را داشته باشد، آغاز کرده‌اند.

اتاق فکر ضدانقلاب با استفاده از بازوی رسانهٔ خود در تلاش برای رسیدن به اهداف ترسیمی خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گام برمی‌دارند؛ اتاق فکر دشمنان ایران ابتدا هدف خود را حضور نیروهای نزدیک به کشورهای غربی در انتخابات مجلس خبرگان پی‌ریزی کردند اما با شرایط درج شده در قانون و پایبندی اعضای شورای نگهبان بر اجرای مرّقانون از حضور نیروهای همسو با خود ناامید شدند و سپس گام دوم خود را در جهت اثرگذاری بر رأی‌دهی آغاز کردند؛ مرحله دوم با «رأی سلبی» به حضرات آیات جنتی، مصباح یزدی و محمد یزدی شکل گرفت. اصلی‌ترین اقدام آنان با الگوی رأی‌دهی رسانه‌ای شبکه دولتی انگلیس و رسانه‌های اقماری آن آغاز شد.

در همین راستا که رسانه ضدانقلاب BBC در صفحه ویژه انتخابات خود مطلب با قلم حسین باستانی منتشرکرد؛ حسین باستانی از اصلی‌ترین اعضای سایت ضدانقلاب روزآنلاین و کارمند رسانه دولتی انگلیس از سال ۲۰۱۰ که رابط میان شبکه دولتی انگلیس و برخی از روزنامه نگاران همسو با آنان است؛ در یادداشتی با عنوان «یک محاسبه: حذف یزدی، جنتی و مصباح از خبرگان چگونه ممکن است؟» نوشت: «دعوت از رأی‌دهندگان در تهران به رأی دادن به ۱۶ نفر “غیر از” آقایان یزدی، جنتی و مصباح بوده تا با کاهش آرای آن‌ها در مقایسه با رقبا، امکان حذفشان از فهرست نهایی ۱۶ منتخب تهران میسر شود.» و سپس به پیشنهادها پیرامون تحقق آن پرداخت و همچنین وی در نکته قابل‌توجه معتقد است که دستیابی به سطوح «نامعمول» هماهنگی انتخاباتی در ایران، بی‌سابقه نیست.»

پس‌ازآن اکبر گنجی از عناصر وابسته به انگلیس در سایت ضدانقلاب رادیو زمانه به تبیین چگونگی گام برداشتن برای حذف سه فرد موردنظر دولت انگلیس پرداخت و در همین راستا نوشت:

اول – ارائه لیست کامل ۱۶ نفره مجلس خبرگان برای تهران از سوی اصلاح‌طلبان و اعتدالیون که فاقد این سه تن باشد. این لیست باید به طور علنی از سوی محمد خاتمی، هاشمی رفسنجانی، حسن خمینی، عبدالله نوری و… مورد تأیید قرار گیرد.

دوم – شرکت بالای مردم تهران در انتخابات خبرگان. اگر جوان‌ها و طبقه متوسط بسیج شوند، به راحتی می‌توانند این سه تن را حذف کنند.

روباه پیر همچنان سودای حضور در ایران را در سر می‌پروراند؛ اعضای اتاق‌های فکر MI6 با درنظرگرفتن اهمیت مجلس خبرگان قصد دارند اعضای اثرگذار مجلس خبرگان را حذف کنند به همین دلیل راهکار «رأی سلبی» برای انتخابات هفتم اسفند به منظور ممانعت از تشکیل یک مجلس خبرگان در تراز انقلاب اسلامی و در ضدیت کامل با استکبار را شکل بدهند.

در مطلب آتی به چگونگی اثرگذاری دولت انگلیس و اهداف ترسیمی این کشور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری خواهیم پرداخت.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا