فوری/ بیانیه؛

هرگونه انتشار پیامکی مبنی بر «ولی‌الله نانواکناری از انتخابات مجلس کناره‌گیری کرد» کذب محض است

بصیر، سایت بصیرنیوز در پی انتشار پیامکی با مضمون «ولی‌الله نانواکناری از انتخابات مجلس کناره‌گیری کرد» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم شریف شهرستان‌ها بابلسر و فریدونکنار، در پی انتشار گسترده خبر کذب « ولی‌الله نانواکناری از انتخابات مجلس کناره‌گیری کرد» از سایت بصیرنیوز، باستحضار می‌رساند این خبر کاملا دروغ و کذب محض است و به شدت از سوی پایگاه جامع اطلاع‌رسانی بصیر تکذیب می‌شود.

سایت خبری بصیرنیوز بر خود فرض می‌داند با اعلام برائت از این عمل بسیار زشت، اعلام کند که مهم‌ترین شعار این سایت خبری، درج اخبار و انتشار آن در صداقت و صحت کامل است و هرگز اقدام به شایعه‌پراکنی نمی‌کند.

قطعا اینگونه رفتار از برخی افراد معلوم‌الحال که به دنبال تخریب چهره این سایت ارزشی شهرستان فریدونکنار هستند با هدف و نیتی برنامه‌ریزی شده است و راه به جایی نمی‌برد.

لذا از تمامی مردم شریف شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار تقاضا داریم تا نسبت به وقایع و اتفاقات کاملا هوشیار باشند و فریب برخی افراد خبیث و منافق را نخورند، همچنین این پایگاه خبری تا مشخص شدن چهره واقعی فرد یا افرادی که به دنبال تخریب بصیرنیوز هستند از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و حق پیرگیری را برای خود واجب می‌داند.

در پایان برای تمامی افرادی که قصد خدمت به مردم این دو حوزه انتخاباتی را دارند آرزوی سلامتی و موفقیت را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیداحمد حسینی مدیرمسئول بصیرنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا