مطهری:

عارف را در لیست قرار ندادیم چون بده‌بستان سیاسی نداریم/قراردادن نامم در لیست اصلاح‌طلبان به درخواست خودشان بوده نه من

بصیر،علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست خبری صدای ملت با بیان اینکه انگیزه ما برای انتشار لیست جداگانه و شان نزول فهرست صدای ملت، نقاط ضعف جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی بود، گفت: اصولگرایان به حقوق شهروندی و آزادی بیان بی توجه هستند و اصلاح طلبان در حوزه فرهنگی دچار تساهل و تسامح هستند.

وی ادامه داد: نیاز جامعه اقتضا می‌کند که جریان سومی در کشور وجود داشته باشد که نقاط ضعف اصلاح طلبی و اصولگرایی را نداشته باشد.

مطهری گفت: اعلام کردیم کسانی که در فهرست صدای ملت هستند نیازی نیست میثاق‌نامه‌ای امضا کنند.

مطهری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره علت قرار گرفتن نام وی در لیست اصلاح‌طلبان و عدم قرارگرفتن نام عارف در لیست صدای ملت گفت: اینکه اصلاح‌طلبان و حامیان دولت نام من را در لیست‌شان قرار دادند خواست خودشان بود نه درخواست من.

وی افزود: اسم آقای عارف را در لیست صدای ملت قرار ندادیم چون با هم بده بستان سیاسی نداریم. ما جریان جدیدی هستیم و نمی‌خواهیم تابلوی اصلاح‌طلبی یا اصولگرایی مصطلح باشیم.

مطهری ادامه داد: عارف تابلوی جریان اصلاح‌طلبی است همانطور که حدادعادل برای اصولگرایی است. ما می‌خواهیم استقلال خود را حفظ کنیم.

مطهری با بیان اینکه اولویت ما برای مجلس دهم رونق اقتصادی است، گفت: ما خواهان اجرای قانون هستیم و در انتخابات همه را به رعایت اخلاق اسلامی توصیه می‌کنم.

وی در رابطه با اینکه روابط عمومی مجلس برنامه نشست خبری فهرست صدای ملت را برای رسانه‌ها فرستاده است، اظهار داشت: این مسئله احساس تکلیف خودشان بوده و ما درخواست نکردیم چون لیست صدای ملت مرکب از نمایندگان ملت است شاید فکر کرده‌اند می‌توانند این کار را انجام دهند.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا