نامه اتحادیه مستقل به نامزدهای خبرگان:

از “لیست مورد حمایت انگلیس” اعلام برائت کنید

بصیر،اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در نامه ای خطاب به آقایان امینی، امامی کاشانی، موحدی کرمانی، میرمحمدی، محمدی نیک (ری شهری)، شاه آبادی، قمی، تسخیری، سجادی عطاآبادی، دری نجف آبادی، بطحایی، فاضل گلپایگانی و اسماعیلی از آنها خواست تا با اعلام برائت از لیست مورد حمایت انگلیس خط بطلان بر فتنه انگلیسی بکشند. متن این نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وزیر خارجه انگلستان گفته است که ما منافع داریم در ایران، و ما نمى‏توانیم یک کسى که منافع ما را تأمین مى‏کند- قریب به این معانى- یک کسى که منافع ما را تأمین بکند، از آن پشتیبانى نکنیم. ما دنبال همین معنا هستیم؛ ما هم همین ادعا را داریم . (امام خمینی(ره) صحیفه نور، ج‏۴، ص: ۱۳)

خدمت حضرات آیات و اساتید محترم حوزه و دانشگاه

آقایان امینی، امامی کاشانی، موحدی کرمانی، میرمحمدی، محمدی نیک (ری شهری)، شاه آبادی، قمی، تسخیری، سجادی عطاآبادی، دری نجف آبادی، بطحایی، فاضل گلپایگانی و اسماعیلی

سلام علیکم

نیک مستحضرید که انگلیس خبیث در طول تاریخ چند صده ایران چه جنایتهایی را در حق ملت ایران روا داشته است، از استعمار نفت و اشغال نظامی کشور گرفته که منجر به قحطی بزرگ و از دست رفتن جان میلیون ها ایرانی شد تا راهی کردن وکیل الدوله های خود با کیف انگلیسی به مجلس شورای ملی که تنها مطامع این استعمارگر بزرگ را در دستور کار خود داشته اند؛ از انجام کودتای ۲۸ مرداد۳۲ تا تحریم های گسترده؛ همه و همه نسخه انگلیسی برای ملت ایران بوده است.

و امروز نیز شاهدیم که بعد از ۳۷ سال که دست دخالت انگلیسی در عرصه سیاسی ایران کوتاه شده است، این جرثومه فساد طمع دست اندازی و چیدن آرایش سیاسی مطلوب خود در ساختارهای جمهوری اسلامی را دارد و از این رو برای مجلس خبرگان رهبری لیست مطلوب و دستورالعمل های انتخاباتی طرح ریزی و به مردم ارائه می کند.

برای اولین بار در تاریخ بجای نفی و تحریم انتخابات، بی بی سی رسانه سلطنتی و دولتی انگلیس؛ رسما از جریانی در انتخابات خبرگان رهبری حمایت می کند و مردم را تشویق می کند که به لیست مورد حمایت آقای هاشمی رأی بدهند؛ به گونه ای که امروز همه این لیست انتخاباتی را “لیست انگلیسی” و “انگلیسی پسند” می دانند.

شما حضرات بزرگوار سوابق انقلابی ای دارید و مورد احترام مردم انقلابی هستید اما اگر نسبت به این حمایت انگلیس برائت نجویید از چشم ملت نیز خواهید افتاد! بدانید که انقلاب و اسلام متوقف افراد نمی ماند و خدا دین خود را یاری خواهد کرد اما این فرصتی برای شما است که خود را در مسیر حق ثابت قدم کنید و از این امتحان الهی سربلند بیرون آیید.

همه می دانیم همچنان که خمینی کبیر به ما آموخته است، انگلستان از کسی حمایت نمی کند؛ مگر آنکه آن فرد در مسیر تامین منافع انگلستان در آمده باشد؛ فلذا جریان مورد حمایت این دولتِ منفور؛ می تواند همان جریان تامین کننده منافع این روباه پیر و دشمن دیرین ملت ایران باشد و هوشیاری شما و خارج شدن از این تله دشمن می تواند کور کننده این فتنه باشد.

بصیرت شما بزرگواران در این موقعیت حساس و تاریخی؛ می تواند خط بطلان بر نقشه های دشمن باشد و بی تدبیری در این عرصه می تواند نام شما را به عنوان خواص بی بصیرت در طول تاریخ ایران جاودانه کند؛ فلذا از شما می خواهیم تا خط خود را از دشمن جدا کرده؛ مرزبندی و برائت خود را از لیست هایی که مورد حمایت کشورهای بیگانه چون انگلیس قرار می گیرد اعلام نمایید.

در فتنه ها این خواص هستند که نقششان تاثیرگذار است و بدانید که آنچه امروز شما انجام می دهید می تواند تاریخ را تغییر دهد؛ یا برگ زرینی در کارنامه شما باشد و یا لکه ای سیاه بر آن!؛ بدانید که مردم آنچه را که نتیجه و خواست دشمن است انجام نخواهند داد و قطعا عکس آن عمل می کنند اما این شما هستید که با رفتار خود نام خود را در تاریخ ثبت می کنید چه به نیکی و چه به بدنامی!

و السلام علیکم و رحمه الله

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور

شفاف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا