ازدواج با دختر ربوده شده دردسرساز شد

بصیر،اطلاعات پلیس کالیفرنیا نشان می‌دهد که گارسیا پس از ربودن دختر از ایالت کالیفرنیا با وی به مکزیک رفته و زندگی جدیدی را آغاز کرده است. مادر دختر گزارش داده بود که دخترش از آپارتمانشان در سانتاآنای کالیفرنیا ربوده شده است. این در حالی است که گارسیا روز گذشته در جریان محاکمه‌اش ادعا کرد که به همسرش علاقه‌مند است و آنها یک فرزند نیز دارند.

وی خاطرنشان کرد که دختر ۱۵ ساله آن زمان با میل و علاقه با او همراه شده و با هم ازدواج کرده‌اند. «وتینی باکاسکی» دادستان پرونده می‌گوید: ما اطلاعاتی در دست داریم که گارسیا در زمان ربودن دختر وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

با وجود این گارسیا به اعضای هیأت منصفه عکس عروسی خود و همسر ۱۵ ساله‌اش را که اکنون ۲۵ سال سن دارد نشان داده و گفته بسیار به هم علاقه‌مند هستند. گارسیا گفت برای تأمین مخارج زن و فرزندش کارهای مختلفی انجام داده تا پول به دست آورد. پلیس می‌گوید پس از دستگیری گارسیا همسایگان وی گفته‌اند همواره تصور می‌کردند این دو زوج خوشبخت و موفقی هستند که از بودن در کنار یکدیگر خوشحالند.

با وجود این قاضی پرونده می‌گوید گارسیای ۴۲ ساله با اتهاماتی چون تجاوز به عنف، آدم‌ربایی و سوءاستفاده از کودکان روبه‌رو است و در صورت تأیید اتهاماتش به حبس ابد محکوم خواهد شد.

شفاف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا